esmaspäev, märts 07, 2005

Oi kui popp ma olen :)

ma ei teadnudki et ma nii popp olen. Nii palju kõnesid lausa 2 e-kaarti,scrapse orkutis, msn teated ja suulised õnnitlused. Aitäh teile kõigile. Ma armastan teid ka :) Nii palju siis sünnipäevast. ma ju ei pea veel kurtma, et olen vanaks jäänud Liis, kallis teatas, et see algab alles 20. eluaastast. seega olen veel noor ja ilus. Nii ilus...nii noor :D

Oluline on mainida, et endiselt on väga raske käia kella kaheksaks kooli. Deutsch, oh Deutsch. iroonia missugune: mängib rammstein. Tegelikult on saksa keel tore küll aga miks miks ometi nii vara :'(

Täna on Helika vaim meiega :D ka keha vedeleb kuskil.. Nad "installivad programme" Tiina juures. Loodan, et kõik jääb ikka siivsuse piiridesse :)

Sünnipäeva juurde käib ikka ka kommide söömine ja kookide söömine ka. Oih paha hakkab varsti. Aga see siin oli täiesti mõttetu lõik j sedap ole tarvis lugeda.

Hmm...ilmselt pole ka kõigel muul erilist kirjanduslikku väärtust aga...mis ma ikka oskan öelda...
hea, et mu kõrval on Liis, kes aitab õigekirjaga ja kes selle viimase teesi mulle tsiteeris :)(kõik siin on väärtusetu)

olge ikka head lapsed
greta

0 ...kaja: