neljapäev, aprill 21, 2005

Toimekas nädal :)

Käes on juba neljapäeva õhtu? See nädal on küll kiiresti mööda veerenud. Kuigi ehk midagi nii väga põnevat polegi juhtunud, on elu päris lõbus olnud. Tegelikult põhiliselt siiski eelmise nädala lõpp.

Esiteks suurepärane kursaüritus. Taevaskoda, Piusa koopad, Oti talu ja "rahvakunstnikud"...mmmm! Väga kenasti organiseeritud (aitäh Geale ja teistele organisaatoritele, aitäh ka autojuht Katrinile :)).

Teiseks vapustavalt tore süstamatk. Mulle kohe meeldib oma maili hulgast leida viimase hetke pakkumis. Ja süstamatk? Oi kui tore. Ma kohe hüppasin rõõmust :)

Niisiis möödus mu pühapäev Keila jõge vallutades. ja usukumatu me saimegi hakkama hoolimata sellest, et veetee oli tihedalt blokeeritud mahalangenud puudega, prahiga ja muu sarnasega. Raske oli aga kuidagi sai ikkagi läbi. see tähendab siis seda et tuli lihtsalt läbi pressida. Kriimustused ja muud vigastused? Tõelised kangelased ei nuta:) Juuksed jäid okstesse. Süst jäi kinni. Aga minus oli jõudu ja ma sain läbi! Oh, olen tugev mutt! (Ai, lihased valutasid :S) Ja vette ei kukkunudki ja muda, mis neelas saapaid(Antsul ei vedanud), jättis minu puutumata:) Lõpuks, olles lugematid kordi kuhugile kinni jäänud, voolu tõttu külg ees triivinud, tahtmatult kaldasse jäänud, õppin ma ka süsta juhtima :)

Isegi mõned pildid sai tehtud(Mina kui õnnelik fotokahoidja muidugi peale ei jäänud :)) Pildid on siin...vähemalt mõnda aega küll :)

Suur suur tänu Ants, olen alati süstamsieks valmis:) (Te muidugi mõistate, et siin on tegemist kergete kunstiliste liialdustega) Matk iseenesest oli ikkagi ülitore. Tõeline elamus :)

Esmaspäeval jõudsime mina ja minu ratas(jah ta on mulle nii kallis :))Tartusse. Mina, suur pabistaja ajasin end kell 6 üles, et ikka õigeks ajaks rongile jõuda. Tulemus? Jõudsin Balti Jaama kell 7.05, rong väljus kl 7.45. Oi kui tore oli külmetada!

Nüüd kaeban Ilmataadi peale! Härra Ilmataat, kas teil on minu vastu ming isiklik vimm? Kui mina alustan jalgrattahooaega, taasalustate teie lume- ja tuulehooajaga. jah, nagu paar lõiku varem mainitud, olen sitke mutt aga ikkagi? MIKS OMETI?

0 ...kaja: