esmaspäev, juuni 06, 2005

tere maailm

see tähendab tere Liis, Tiina, Eva, Helika...noh kas keegi teine seda loebki. noh vahet polegi, sest oeh...ma ei tea kas seda võib nimetada masenduseks või dekadentsiks või või...noh...pole oluline aga no tunnen, et mul on küll palju kirjutada kuid mitte midagi sisukat öelda. Trükin tegelikult ainult see tõttu, et lõpetasin äja eseeega ja ei suuda pidama jääda. Ühesõnaga- inerts.

No ma siis räägin mis toimub: Liis masseerib mind: mmmm mõnus aga tool kriuksub: milline kakofoonia (häälikuline ebakõla<- kirjandusteadus) Vabandage, eksam on juba kolmapäeval. Saan juba materjalist aru, meelde on vaja vaid jätta veel...Mul on selleks terve homne päev. fantastiline.
Liis teeb seksuaalseid komplimente...mina näen unes...eeee....birds'n'bees. Noh, see o n igati normaalne(Liis näeb ka)

Liisi külastas psühhopaat, mind külastas mitte keegi. Hommikuks sõin omletti, joonud olen täna neli tassi kofeeinisisaldusega substantsi (tee on meie põhitoit)
Rääkisin Helikaga... eee ....kirjutasin järjekordse essee.

Igati korda läinud päev? Noh, irooniast ja huumorist jäi puudu aga ehk käib küll. Esitangi ju iga päev elule aina kergemaid nõudmisi...saaks ometi eksamid tehtud ja magada magada magada....ja mitte üksi (a) (oih!)
head aega