pühapäev, september 11, 2005

veel und...

Olen mingisugusel moeshow'l, kus esitletakse pulmakleite. Õhtujuhtideks on Liv Tyler ja Kristie Alley (mõlemad samuti pulmakleitides). Üks modellidest on Krissu. Vaatan ja imetlen kuni järsku juhtub midagi ja ma pean ära minema.Kõnnin mööda teead ja tean et keegi peab mu auto peale võtma. Mingi kantpea vms säärane olend. Näen kedagi ootavat ja lähen ära sest too tüüp mulle ei meeldi. ja üldsegi viidaks mind sellisesse kohta kuhu ma minna ei taha. Põiklen kõrvale. Järsku jääb minu kõrval seisma aga auto. See on minu vend. Tema eest ma end peita ei osanud. Teadsin, et tal on punane audi (päriselt ongi) aga unes sõitis mingi halli vana WV Golfiga. Mul ei olnud võimalik kõrvale põigelda jan ii istusin peale. ta viis mu kuskile kolkasse kust ma pidin ise bussiga edasi sõitma mingisse veel suuremasse kolkasse. ta valvas, et ma seda teeksin. Sõitis ära siis, kui buss ette tuli. peatunud buss aga (tegelikult mikrobuss ) sõitis hoopis saaremaale. pealegi avastasin ma, et ma ei saa isegi linna tagasi sõita, sest mul polnud sentigi raha.
hakkasin juba jala tagasi minema kui järsku otsustasin, et lähen majja, mis oli bussipeatuse lähedal. Läksin sisse ja nägin Krissut
(kes tegelikult pidanuks olema hoopiski iirimaal), kes ütles, et sõitis siia. See oli tema unenäo-ema kodu vms. Järsku oli seal üks brünett Krissu ja üks blond Krissu. Brünett ütles, et see blond on tema kaksikõde, kellest ta lapsena lahutati ja kelle ta iirimaal üles leidis. Vaatasin kõrvale ja juba oli Krissusid kolm (nr 3 ka blond). Ma ei saanud enam aru kes on orginaal. Küsisin ühelt blondilt kas tema on orginaal-krissu. Nad kolmekesi hakkasid itsitama. Ilmselt eksisin. kahjuks mu uni selelga lõppes. Ei tea kuidas asi lahenes.

Teine uni oli nn maakaardi uni. St seda, et sissejuhatuseks nägin seda kuidas Soome põhjatipust läks läbi Põhja-Jäämere hiigelpikk maantee kuskile keskvene põhjatippu. Mõõtsin veel kaardilt distantsi ka. Eesti järgi. Võtsin Talllinna ja narva vahelise pikkus (paar millimeetrit) ja sain väga väga väga mitu korda selle maantee vahele mahutada. Ülipikk maa siis.... Imelik oli aga ka see, et tee peal pikemat peatust teha polnud võimalik(kuigi vahemaa läbimine oleks võtnud ka järjest sõites paar päeva vähemalt) ja selle maantee lõpus venemaal oli väga väga mitu H märki. Mitu mitu hotelli neile, kes suutsid kohale jõuda :D

Keegi unenäos seletas, et selline maantee keset merd oli vajalik selleks, et lääne väed kergemini afganistaani jõuaksid :S. maakaart kadus aga silme alt ja...

Olime kuskil keset seda maanteed. Otsustasime teha peatuse, et...minna ujuma! Jääauku! Ma ei tea palju meid oli aga üks meist läks kohe prauhti ujuma. Mina aga otsustasin et tuleb enne sooja teha ja jooksin vist paljajalu edasi tagasi u 20m lõiku. siis läksin ujuma. Väga hea oli ja üldsegi mitte külm kuigi nägin,et nahk läks aina punasemaks. Ka see unenägu lõppes järsku ja ma ei tea, mis sai edasi :(

6 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

links for 200
EACH Katrina is handling the problem in her own way. Sunday, September 11, 2005 .
------------------------------------------------------

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a kalyanam malayalee site. It pretty much covers kalyanam malayalee related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

-----------------------------------------------------

L ütles ...

nii nunnu, krissu võiks tõesti pärmiks hakata ja poolduda, siis saaks igaüks omale isikliku krissu, mina vist tahaks brünetti krissut :) seega sina ja tiina saate blondi, ja helikale pungub kindlasti veel mingi punapea kriss näiteks, oi küll oleks lõbus! :)

Anonüümne ütles ...

niii armas, et ma teid oma blondi peaga nii era shokeerisin, et nyyd n2ete mind kordamooda unes lausa :D
Miks sa Liis brynetti tahad ?
L6bus oleks kohe kindlasti...aga ainult siis,kui te k6ik erinevad Krissud eraldi hoiaks :D

L ütles ...

sest mina eelistan brünette näitsikuid :) mul on sellised erilised seksuaalsed vajadused, mille täitmisega üksnes tumedapäised madaamid hakkama saaksid nimelt :P

greta ütles ...

Miks Krissud eraldi vaja hoida? muidu hakkate omavahel klatšima või?

Anonüümne ütles ...

eeeei....muidu hakkame omavahel poosetama ja kaklema , kelle uuksev2rv k6ige parem on :D