teisipäev, oktoober 11, 2005

minu mainest

kõigile teadmiseks!

Jaaa, muidugi olen ma heasüdamlik ja viisaks ja lahke jne aga on ikkagi uskumatu, mis mulje on minust jäänud vist....üsna paljudele?
Va Aafrika-Carl MSN-s kelle Tiina "läbi kulutas" ja kelle meie Liisiga oma "hõlma alla võtsime" arvab näiteks et olen väga shy ja tema peab mulle õpetama kuidas flirtida. Siis arvab ta veel seda kaa, et mina olen temasse armunud.

Liis kirjutab üsna avalikult ja särtsakalt, mida ta mõtleb ja mida näeb. jaa mina olen küll veidi vaoshoitum selles osas, mida räägin ja näen vähem igasuguseid asju, sest olen lihtsalt...uimasem?
aga oi, ma irvitan samamoodi nagu tema igasuguste lolluste, nonsensside(huraa ka mina saan seda sõna kaustada) jms jaburuse peale.
Kommenteerin kurjalt ja julgelt, ropendan jne (harva küll ikkagi :D) Hihii ja igasuguste naljakate msn-i meeste ja türklastega saab nii palju nalja, sellist mitte just eriti heasüdamlikku nalja, niisiis.
Mäletan, et kellelegi oli puberteedieas (see oli vist Helika) ainult minuga kaua väljas jalutamas käia, sest mina olevat "mõistlik" ja kulla Brigitta oli kaaa nii üllatunud kui kuulis et mina joon ja käin klubis :D
Koolis teen ma tarka nägu ja nii keskoolis olid muidugi taaskord kõik õpetajad veendunud, et ma "kullatükk" olen. Hihiiii!

Issas, ma olen küll rahul ja vahel uhke oma plekitu reputatsiooni üle aga...oelge ometigi mõistlikud, ma olen palju vallatum, kavalam, pahelise kui te arvatagi oskate.....

4 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

hihiii tõepoolest,
oled jah mingi plekitu mainega...
vähe sellest et carl sind häbelikuks peab, kes meestega suhelda ei julge,..suht sarnane stoori oli/on ju ka ülariga :D mina olen kuri-paha, kes teda ära kasutab ja sina oled see õilis hing kes lohutust pakub ja muidu selline pooetiline romantik on :D

liis,

K. ütles ...

r22gi nyyd.... :D

K. ütles ...

:D

HL ütles ...

Hehhh.. tõepoolest olin see mina, kellel lubati ainult sinuga koos õhtuti jalutamas käia (aga noh .. see oli kunagi siis kui ma olin nooreke ja mu ema mind ei usaldanud teatud inimeste pärast, arvas et ma lähen pättust tegema jne jne jne)