teisipäev, veebruar 21, 2006

Lõpuks ometi

Lõpuks ometi üks veidi põnevam unenägu. Seda ma ootsingi! Et oleks ometi millest kirjutada.
Kõik algas nagu Lost. Kari inimesi olid sattunud üksikule asustamata saarele, mina nende hulgas. Hakkasime toitu ja peavarju otsima. Muidu asusime rannas. Kogu übrus nägi välja nagu väikene Eesti saarekene. Kitsukene liivariba, roostik, siis rohulaadsed taimed. Võibolal kaugemal ka midagi metsasarnast. Seal me siis passisimi kui äkki kaks paksu kutti auutoga kohale sõitsid ja lubasid meile raha eest saarekaugematest nurkadest erinevaid asju tuua(meie laialipillutud pagas?). Keegi küsis, et kas saarel ka Kwik-E-Market on. Selle peale vastas üks kahest paksust, et see on 220 km kaugusel ja nii kaugele nad oma romuga ei sõida. Selle peale panid ajama, läbi roostiku muide.

See kas see Kwik-E-Market oli mahajäetud või täiesti töötav pood, jäi selgusetuks. Iha sinna saada oli muidugi suur, sest süüa ju polnud.Sii järsku saime kuidagi saarelt ära ja...

Järgmine suvi. Hoidsime saare asukohta saladuses, aga ise otsustasime minna sinna puhkama. Avastasime, et saarel on mingid paneelelamud. Sinna me sisse kolisimegi. Siis saime aga teada, et saart valitseb üks kuri parun. Ta sai meie olemasolust teada, üritasime kõik paneelelamutest, kuhu me ilma tema loata kolinud olime põgeneda. See ei õnnestunud. Parunil olid ka mingisugused nõiavõimed. Ta muutis mu...vist puuks ja minu kaaslased sipelgateks. Mingil viisil ma suutsin inimeseks tagasi saada, aga mööda minu alasti keha ronis sadu sipelgaid.
See oli vastik ja ma üritasin neist lahti saada, kallasin vanaaegsetest piimapudelitest endale vett kaela. Siin nägin parunit. Tal oli seljas ilus hall palmikutega vest. Ümbrus oli muuga suvila...

Hakkasin temaga rääkima, et ta sipelgad taas inimesteks muudkas. Läbirääkimiste tulemuseks oli see, et ma pidin oma sõpru venma, et nood paruni aiamaal tööle hakkaksid. Lubasin seda teha. Siis andis parun mulle mingit pulbrit, mida pidin õunapuude peale puistama. Selle peale kukus puude otsast hulk tooreid õunakribusid. Neid omakorda "töödeldes" pidid õuntest inimesed saama. Ühe õunapuu tüve sees elas paruni linnuke. Üleni hall, aga põsed olid tal punased. tahtsin talle pai teha, aga tema hoopis naksas mind...
Siinkohal sai kahjuks uni otsa. Aga, oi kui põnev. Nii palju sümboleid alates linnugripist kuni Simpsoniteni :D

Mis muidu? Teen koolist poppi, kavatsen selle nädala kodus veeta. Telekat vahtsin, tobedatarvutimängu mängisin, sõin :) Ma käisin isegi raamatukogus ja puha. Kududa üritasin ka, aga selle asemel, et jätkata pooleliolevat, harutasin ma kõik üles ja olen jälle nullpunktis tagasi.
Parim oli muidugi see, et laupäeval käsimegi Helikaga ratastega sõitmas. Kakumäeni välja :) Kuigi pärast hakkas veidi külm, oli asi seda väärt ja ma olen kindel et järgmine laupäev jälle :P

Päike paistab aknast sisse , kass peesitab laua peal :) Mina pean välja minema ja ennast liigutama, et mitte samuti diivani külge kasvada nagu üks tädi eilses Nip/Tucki osas.....

4 ...kaja:

HL ütles ...

Väga huvitav unenägu, väga seiklusrikas, aga seletust ei oska isegi aimata :D

Selle rattasõidu võtame muidugi ka see vädalavahetus ette... Muidugi ma ei tea, mis päeval see täpselt juhtuda võiks, sest laupäeval ja pühapäeval olen ma tööl ja peale tööd ma vist ei ole võimeline midagi sellist ette võtma... aga ehk lähme reedel?

Ja muidugi sa pead ennast liigutama... muidu ootab sind ees kurb saatus :D

ahh... jälle ajan segast :P igaljuhul, kui Tallinnasse tulen, siis räägime, mis plaanid on :P

L ütles ...

seda et linnugripp, no hea küll, aga simpsonid? hmh?

greta ütles ...

Kwik-E-Market...Apu..thankyoucomeagain...Ei teki seoseid?

L ütles ...

AAAAA :)