neljapäev, juuni 22, 2006

relax, take it easy

Lõõgastungi. muusika, raamatud. Tugitool lahtise akna all ja tass aroomikohvi. Lõunainak. ei mingeid muresid. Täna enam nii palav ei olnud, aga oma nina ma siiski välja ei pistnud.
olen hakanud harrastama õhtust eluviisi. Eile käisin kümne paiku õhtul rulluisutamas ja nautisin mp3-mängijast muusikat.(vist ei maininud, et peale paarikuist vingumist raatsisin selle endale siiski osta) Praegu ootan Helikat. ta peaks mulle helistama. siis lähme rattasõidule, merd nautima loodetavasti. nii lihtne see elu praegu ongi.

samas, mingi hetk satun sellest erakuelust masendusse. Liis on kättesaamatu, Tiina suhtes ma vist lootusi ei hellitagi ja...Helika läheb ju varsti praktikale. Kaob mul silmist :( Õnneks on mul vähemalt Eva ja...Tartut tuleb mingi hetk samuti kindlasti külastada. Doris ju nii igatseb :)

Tipphetk on muidugi Iirimaale reisimine. Tõesti, iga päev mõtlen kui tore see saab olema. Kuigi Krissu tuleb mulle vastu ja saab minu nn karjatajaks, on see siiski minu iseseisev reis, kus ma saan ometi otsustada veidi sültumatult selle üle, kuidas oma aega veeta ja...loodetavasti veidi meeletusi teha ning seigelda :)

Homme on muidugi jaanilaupäev. pidu pidu? eks ikka. Lähen ilmselt Helikaga Raplamaale, sest- andestaga minu küünilisus- nagu arvata võis, jääb Tiina pidu ära. Ma pole eriti suur tähtpäevade meeleolusse sisseelaja. Jõulud on liiga kommertslikud, iga-aastane uusaasta ilutulestik on muutunud rutiinseks. Munadepühadel pole viitsinud munegi enam värvida.. Jaanipäevgi erilist erutust ei tekita, kuid ta on siiski üks mõnusamaid noist tähtpäevadest. suvi, avarus, lõke, veidi purjakil inimesed ja muru peal keksimine, nö tantsimine. Lihtne ja loomulik ning seetõttu mulle kõige meeldivam :)
ja äkki saab seal raplas ka ratsutama minna :P

mul on veel seda-teist öelda, aga trükkida on tüütu, pealegi järgmiseks postituseks on ka materjali vaja. praeguseks seega kena sõnajalaõie otsimist ja muidu ilusat! :)

3 ...kaja:

K. ütles ...

ooooo :)

kusjuures ma n6ustun k6igega mis sa ytlesid :P
oi, sa oled nii tore :)
hakkan jah sind siin ohjes hoidma - kell kymme magama, kell 7 yles, hommikus88giks...issand ma ei teagi yldse mida sa hommikuti s88d tavaliselt ? mhm. aga ma olen laisk, hoiatan ette. ei, tegelikult saan ma su siin-olekust piraka eufooria-systi ja mind ei saa istuma :D
vaatame vaatame.

M. ütles ...

Mõntsat suve! :)))

K. ütles ...

lugesin just iseenda eelmist kommentaari :S jube jube jube. vabandust..aga 2ra kah ei kustuta vot.