laupäev, juuli 29, 2006

Vene kunst Kadrioru muuseumis


Mõnikord on meililistidest ikkagi kasu ka. Isegi kui miskit huvitavat üritust on kümnes kohas reklaamitud, siis minusugune inimene vaatab sellest ikka mööda, avastab siis, kui üritus möödas ja kurvastab.
Õnneks sain ma vähemalt ühest asjast õigeaegselt teada. Kadrioru kunstimuuseumis oli nimelt väikene eksursioon praegu üleval oleva vene kunsti näituse kohta. Tore oli olla vahelduseks rääkija asemel kuulaja rollis ja...eks tegelikult see, kas vaatad tuimalt mingisugust pilti või kuulad põnevat juttu kõrvale, muudab paljut. Eriti tore oli muidugi see, et mina kui rohelise kaardi omanik, sain tasuta sisse ja tädigi pidi maksma ainult pileti eest - eksursioon oli seega tasuta. Seda koledam lugu paraku, et kuulajaid oli vaid viis! Meil oli see muidugi nauditav privaateksursioon, aga mina arvasin, et sellised üritused on ikkag popimad!

Muidugi pakub kunst mulle huvi- ise plökerdada ja ka kunstiajalugu õppida. Midagi nagu ma ka teaksin, aga appi kui algelised mu teadmised ikka on :D Noh, vähemalt sain ma eile vähemalt mõne asja võrra targemaks (näis kas meelde ka jäävad) ja eks pildid olid tõesti nauditavad. Kahju, et Kadrioru kunstimuuseumi kodulehel neid pilte üleval pole. Oli mustvalgeid ja rafineeritumaid, aga oli ka väga värviküllaseid ja elavaid maale. Oma maitset ma veel piisavalt hästi ei usalda, et arvustust kirjutama hakata. Ütlen vaid, et näitus, eriti Moskva koolkonna maalid meeldisis mulle väga - impressionistlik laad, mõnusad jõulised pintslitõmbed, erksad värvid... Eks oma silm on kuningas. Soovitan väga vaatama minna !

Näituse kohta on infot siin:http://www.ekm.ee/kalender.php?event_id=307&d_fili=4 Kodulehelt ma paraku rohkem eskursiooniaegu ei leidnud, aga neid peaks veel tulema...iga kuu viimasel reedel vist...

Ja silmailuks mõned pildid kah :)


0 ...kaja: