esmaspäev, aprill 20, 2009

tapperi lehed

Unenäod on mul endiselt eestikeelsed, tänan küsimast. Kahjuks pole mul enam Liisi, kellele unes nähtust kohe raporteerida ja nii on nii mõnedki neist kaotsi läinud. Aga see, mida ma nägin unes üleeile, on küll meeles.

Oli suur ja avar rohtukasvanud väli. Eesti suve meenutav keskkond. Lopsakus. Ja välja ääres olid varemed. Ühes ruumis oli pahalane, kes soovis kurja väikesele tüdrukule. Tal olu püstol ja ta sintis tüdrukut. Aga siis õnnestus tüdrukul püstol kuidagi enda kätte saada. Kahjuks tüdruk aevastas ja püstol läks lahti ja kuul tabas tüdruku isa, kes oli just jõudnud varemete juurde tüdrukut päästma. Kuul tabas isa veidi südamest kõrgemale. Isa kukkus rohu sisse. Tüdruk oli šokis ega teadnud, mida teha. "Ooo, kes aitaks mu isa," hakkas tüdruk peatselt väga teatraalsel viisil hüüdma. "Oo, kes aitaks minu õnnetut isa," hüüdis ta veel ja veel. Lõpuks tulid kohale külamehed, kes arvasid, et isa tuleks viia linna arsti juurde. Mehed tõstsid isa vankrile ja hakkasid hobust otsima. "Selle vankri külge sobib ainult eesti hobune," ütles külamees, kes nägi väga Egon Nuteri moodi välja. Aga eesti hobust polnud kuskilt võtta. Tüdruk proovis seletada, et hobuse tõug ei ole praegu oluline ja tähtis on isa aidata enne, kui ta sureb. Aga esteet-külamehed said pahaseks ja ütlesid, et kui vankrit ei vea eesti hobune, siis nemad tüdrukut ei aita. Nad läksid minema.

Tüdruk pidi ise vankrit vedama hakkama. Ja kuna tegemist oli unenäoga, siis õnnestus väikesel õblukesel tüdrukul vankri vedamine väga kergesti. "Oo, kes aitaks minu õnnetut isa," kaebles tüdruk teatraalselt, ise samal ajal vankrit vedades. Siis teatas üks naishääl, et isa tervendavad ainult tapperi lehed. Aga tüdruk, ei teadnud, mis taim on tapper. "See on tavaline kaalikas," teatas hääl. Tüdruk leidis kaalika lehed ja asetas need haavale. Haav hakkas väiksemaks muutuma. "Ja isa valu vastu aitab üks teine taim," ütles hääl. Aga mis taim, seda ma teada ei saanud, sest enne helises äratuskell.

4 ...kaja:

L ütles ...

Nii tore!

Nüüd ma tean, et lisaks ibuprofeenile hakkan ma aiamaal kasvatama ka tapperit :D

Anonüümne ütles ...

Kuidas sa seda ibuprofeeni kasvatada kavatsed?

L ütles ...

Nagu ikka kasvatatakse:

"Täna öösel unes nägin ma seda, et olin aednik ja kasvatasin põllu peal ibuprofeeni. Algul ma ei teadnudki, et mu kasvatatud hiigelsuured aaloesarnased sukulendid ibuprofeenid olid, aga üks teadlane ütles; kiitis veel, et ma olen osanud neid väga õigesti väetada. Seletas isegi, kuidas ibuprofeen nende kaktuste seest kätte saadakse- tuleb süstlaga mahl välja tõmmata, siis vesi välja aurutada ja alles jääv pulber ei ole mitte mingi valge hiinlane vaid ibuprofeen, mis siis tablettideks pressitakse ja apteeki saadetakse."

juba 2006 a 20 veebruaril sain ma seda teada :D

K. ütles ...

miks sa siis juba ei kasvata ibuprofeeni kui nii kaua teadnud oled kuidas? Oleks juba rikas ärinaine :P