pühapäev, mai 24, 2009

desktop janiiedasi

Esiteks:
Pilt, sest Maia tundis huvi ja minul ei ole kahju näidata.
Homme on eksam ja mina olen ilusaima taustapildi otsinguil. Ei, ülikoolis omandatud halvad harjumused on visad kaduma ja internet on neetud niikuinii.

Oli küll reegel, et enne pildistamist tausta ei muuda, aga minul polnudki mingit tausta. Vahetasin selle hirmsa Xandrose Ubuntu vastu ja esialgu olen valikuga rahul.

Mul on siin üks kass, üks laululind - muusika tarvis, writer, lootuses, et varem või hiljem alustan oma tulevase surematu teose kirjutamist; ja niisama tarbekirjutamiseks kah. Siis Firefox ja Skype ja kõik. Mulle meeldivad "puhtad" desktopid.


Teiseks:
Täna käisin turistidele muinasjuttu rääkimas ja homme lähen EVMi eksamile, mida ma võibolla ära ei tee (vt eelmist lõiku), hiljem Tallinna Mõõka, mis on kodust u 100m kaugusel. Ülehomme ajan muid asju, kolmapäeval on töövestlus ja neljapäeval silmaarst. Tekib hirmus aktiivitari tunne.

2 ...kaja:

M. ütles ...

Nii et elu peale Itaaliat on siiski võimalik.

Bravissima!

greta ütles ...

Tuleb ju kuidagi hakkama saada, eksole :)

Aga kuhu sattusin ma kõigepealt (kodu välja arvata)? Eks ikka italiaanio ja isegi romano, kui ma ei eksi, Micetti poolt projekteeritud Kadrioru lossikesse.

Kas tõsiseltõvetava arhitekti nimi saab olla Kiisuke (kiisukesed)?