pühapäev, august 14, 2005

jälle tainas

Ema tungival soovil ja ussitanud õunte üleküllusest tekkis järjekordne koogitegu. Ikka pärmiga, ikka liiga palju kuigi kogused olid eelmisest korrast täpselt poole väiksemad.
Geniaalne nagu ma olen, leidsin suurepärase lahenduse, kuidas taigna kogust vähendada(lisaks 2 plaaditäie taigna jagu oli veel samapalju). Lapsena sai ju tainast söödud. See oli nii hea! Miks siis mitte seda nüüdki teha? Eriti kui tainast üle on. Ahmisin siis aeg-ajalt väikesid koguseid. Täitsa hea :)

Õunakoogid said valmis. Täitsa nämmad. Alles hiljem selgus,et taigna söömine oli väär. esiteks koguseliselt ei suutnud ma just palju vähemaks süüa: ikka jäi kerakene sügavkülma paremaid päevi ootama. Teiseks krooksun ma nüüd täpselt viieminutiliste intervallide tagant pärmiseeni üles. Kuna jõi hoogsalt ka vett....tõeline mineraalvee maitse :D

Emme ütles, et pärmiseened sisaldavad D-vitamiini. Lisaks hakkab mul nüüd kõhus kerkima ja ma tunnen alati täiskõhutunnet. Ujee :D

Muidu olen ma Krissu ja kompaniiga käinud kinos (Charlie and the Chocolate Factory on väga vaatamist vääriv film. Meelelahutus küll ja lastefilm ka. Kuid nalja saavad ka suuremad inimesed. Mina itsitasin peaaegu lakkamatult ), piljaridis ja...üllatus ka lausa ööklubis, kus tantsisin like nobody's watching. Sedasama tegi ka Liis, Tiina üritas niisama ilus ja võrgutav välja näha ja Krissu tantsis väga hästi. Igati lõbus oli

Nüüd pean tormama piljardisessioonile nr 2. Ehk kunagi kirjutan jälle
Tchüs!

1 ...kaja:

L ütles ...

kui nunnu sa oled kallike... sööd pärmi ja käid piljaridis :DDD nagu pilllja-ridi-ridi-rallallaaa...
vot...