esmaspäev, november 07, 2005

Unes nägin ma seda, kuidas pidin oma surnud vanaemaga lennukiga kuskile puhkusele sõitma ja lennujaama läksime Mustamäelt trammirööbastel uisutades...

Ei tea, kas ta ilmus mulle unne kuna eile õhtul mõtlesin surmast ja surnutest? Kuidas mina surres ei tahaks hala ega nuttu ja kriiskavalt melanhoolseid viiulipalasid, ei taha saada maetud hauale, kus järeletulevad põleved peavad orjama, et plats umbrohust puhas oleks. Ei, pigem tahaksin jääda vaid mälestustesse ja kõik füüsiline (siia on ta maetud) oleks mõttetu. Parem oleks saada tuhastatud ja siis võiks see tuhk lennata seitsme tuule suunas. oleksin kõikjal ja mitte kuskil...

Unenäost tingitult hakkasin ma mõtlema...kas ma tundsingi üldse oma vanaema? Kui ma olin juba piisavalt suur, et mõelda ja aru saada, oli tema juba haige ja kibestunud. Ma ei tahaks uskuda, et ta terve elu selline oli. Kahju, et ma ei saanud tema paremaid iseloomujooni eriti tundma õppida :(

Mnjah, selline see november on: pikad pimedad õhtud, vihmane ja sombune ilm; tahes-tahtmata tulevad sellised mõtted, mida näiteks päikesepaistelisel maikuul ei mõtle. On inimesi, kes väidavad, et ilm nende meeleolusid üldse ei mõjuta. Paraku mina nende hulka ei kuulu. Noh, ega ma siis kohe lahinal nutma ei hakka külmal ja tuuliselt õhtul, aga kuidagi nukramaks võibolla jään küll....

iseenesesse vaatamise aeg...

Vennaskond - Maailma lõpus on kohvik

1 ...kaja:

L ütles ...

oi aga vähemalt oleme meie siis täpelt ühesugused- nii nagu ilm muutub, nii pöördub ka tuju...
vanaemade osas on sul õigus, nad ei ole mitte alati säärased kibestunud, ent jah, need va lapselapsed pahatihti seda ei mõista jah :D mäletan veel ennastki seal rongis lahinal nutmas ja sulle kurtmas, kui mulle järsku pähe lõi, et elasin vanaemaga koos aga üldse teda ei mõistnud jne... no sa mäletad ka vast seda veel :) vut...
ja surma teema, mnjaaa... see käib alatasa igast peakesest läbi ma arvan, isegi seal surnuaial jalutades rääkisime ju täpselt sedasama, et sugulased ei peaks rügama kuskil haual jne jne... iseenesest täitsa õige, mina tahan ka kremeerituks saada :P peaks vist juba mingi surmaplaani enesele koostama... mnjaah.