kolmapäev, mai 10, 2006

soojad ööd

mida suvisemaks lähevad ilmad ja pikemaks päevad, seda vähem tahan ma magada või kodus istuda. Palju parem on veeta aega Pirogovil või jalutada niisama soojal hilisõhtul. Eile oli tore koju tulla ehkki veidi painav. Ilus oli see, et tänavatel ei tulnud vastu keegi peale kasside, painav see, et oli mingi kummaline tunne. Kas süüdi on Minni kes rääkis vaimudest?
Tulime just jalutamast. Ma tahtsin end liigutada ja nii käisime Liisiga piima ostmas. Uskumatu, me tegime sörkjooksu lausa. Korra kuus võib ikka trenni teha.

Liis magab, aga mina ei taha magada. Ehk tuleb mu Itaalia päkapikk MSN-i? Saadan Tiinale mailile fotosid ja kuulan Suzanne Vegat. Unelen. Teistmoodi olek on. Ehk tuleb kauaoodatud inspiratsioon või kui ei tule siis...olen niisama.See on ka omamoodi tore. Loodan, et Liis väga ei pahanda klaviatuuriklõbina peale....

0 ...kaja: