teisipäev, mai 30, 2006

tereee

tuba nr 728 on elusorganism, mulle tundub. Ta on vaikne ja eelistab öiseid eluviise kuid siiski annab ta enda olemasolust aeg-ajalt märke. Eile kobisin voodisse, vedelesin seal ja üritasin magama jääda, mõtlesin omi mõtteid, peaaegu nägin juba und kui järsku - naks! Veekeetja nupp teeb vahel hääli. Kummaliselt kombel ehmatasin ma selelst täiesti tavalisest helist täitsa ära...
Üritasin magamisega jätkata. Siis hakkas järsku radiaator tähelepanu nõudma. Korrapäraste intervallide järel kostis sealt seest mingeid õrnu lööke. imelik lugu.

See, et külmkapp undab ja kõrvaltoast inimhääli kostub, on normaalne. Kuid kas ka see, et mõnikord hakkab taldrik riiulis lihtsalt heast peast värisema ja tekitab seesuguseid helisid, et pool tundi tuleb mõelda mis see on ja kust see tuleb. Niisuguseid asju on siin aga ette tulnud..vot ei tea...

Mis unesse puutub, siis pole enam tükk aega korralikku und näinud. Seesugust, millel oleks süžee ja naljakaid detaile. kas ma hakkan vanaks jääma? Kui kole. Unenäod on midagi sellist, mida ma iial kaotada ei tahaks :( Mõningaid oeln ma muidugi näinud ka, aga pole kallist toakaaslast ja seega pole kellelegi homikul neist rääkida- noh, et meelde jääks.
Tänagi nägin midagi unes. Pingutasin hoolega, et meeles püsiks aga...ei püsinud :(

nüüd hetkel ei tule mul rohkem häid mõtteid. eks ma pean siis raamatukokku minema ja tegelikult ka homseks eksamiks õppima hakkama. Basiilikad,portaalipungad, raiddetailid jms juba ootavad mind.
Au revoir!

3 ...kaja:

K. ütles ...

appi, kummitus ! :O

Anonüümne ütles ...

No aga kui tuba on elusorganism, siis sa võid toakaaslase puudumisel oma unenägusid ju toale rääkida? :P A võibolla elate te sääl tõesti ka kolmekesti. Kolmandaks on muhe tüüp nimega (Herr) Polter Kraist :)

D.

K. ütles ...

Gaist ? :S