reede, august 25, 2006

Unenäod

Mul on sama häda mis Liisilgi. Ei jää enam uned nii hästi meelde kui vaja oleks. Enne oli häda selles, et töö tõttu pidin liiga vara tõusma, nüüd magan liiga kaua ja unenäod ununevad. saaks ruttu tartusse tagasi, küll siis saaks täpselt õigel ajal tõusta. Muidugi on kohutavalt oluline see küsimus "mis sa täna unes nägid?", mis sai meie igahommikuse ärkamisrituaali lahutamatuks osaks.

Lugesin salamisi oma vanu postitusi, et meenutada mis siis minu elus jutustamisväärset üldse aset on leidnud. Suur osakaal paljudes tekstides just põnevatel ja eriskummalistel unenägudel. ma pole seda mõtet väljendanud, küll aga kaua kaua juba mõelnud - kuhu said mu blogist kõik unenäod? Ma tean- tuleb kirjutada üles ka kõige tähtusetumad unekesed - küllap siis jäävad paremini meelde ka "pärlid"

Niisiis tänane uni. segane nagu viimasel ajal ikka. Tahtsin minan tartusse ja ööbida ühikas. kuna kool polnud ametlikult veel alanud, pidimn ma ööbimise eest valvurile 118 krooni maksma. Ma olin selleks valmistunud ja mul oli rahagi kaasas, aga sellest hoolimata lootsin, et ma maksma ei pea. Kui sisi valvur raha küsis, ehmatasin ma veidi, aga maksin siiski summa ilusti ära. seejärel roisin lifti ja tahtsin sõita 7. korrusele, aga keegi oli nuppudelt numbrid maha kustutanud ja terve paneeli mingisuguseid kummalisi tekste täis kirjutanud. Lugesin sisi enda arust üsna loogiliselt 7. nupu ja vajutasin sellele.Lift, mis muide meenutas imepisikest wc-d, kaetud üleni siniste karvaste vaibakestega, hakkas liikuma. Mul tekkis klaustroffobia, sest lift oli tõesti piske, mul oli sinna raske ära mahtuda ja hapnikki hakkas justkui otsa saama. Lift tegi uksed lahti, aga 7. korrus see küll ei olnud. terve korrus oli täis kostümeeritud lapsi, kes tähistasid mingit eel-halloweeni ja nõudsid tudengitelt kommi. Kõndisin koridri teise otsa ja proovisin treppide kaudu õigele korrusele saada - enda arvates olin ma 5. korrusel. Läksin siis treppidest üles, aga sattusin hoopis 9. korrusele mis vastupidiselt "viiendale" oli tühi ja üksildane. Kõndisin tagasi liftideni ja lifti oodates nägin aknast imekena erilist-ulmelist vaadet. sellega uni paraku ka lõppes...

paar korda olen näinud unes mehi, korra kuradit, korra juhtisin tagaistmelt autot kuni mõistsin,et see on ju võimatu ja kaks korda olen unes lennanud, mis on minu meelest kõikide unede juures parim :)

0 ...kaja: