reede, juuni 22, 2007

tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka...

Eile rääkisin ma Tammsaarest ja tema isast-emast. Rääkisin nagu ma midagi teaksin ja lõpuks veensin iseennaski, sest tegelikult ma ju lugesin mõnda tekstikestki enne rahva ette astumist.
Taadid ja memmed jäid minuga vist rahule. Täna pean ma sedasama protseduuri kordama inglise keeles. Ennevanasti olin ma selle kõige suhtes täiesti cool ja relaxed, aga kui minu noor kolleeg... oi kui tore, ometi on keegi minust nii paju noorem, et mina teda nooreks saan nimetada. (pesamunakomplekisd?)...Aga teema juurde tagasi: kui minu noor :) kolleeg, küsis kas sa t õ e s t i hakkad tegema inglisekeelset ekskursiooni, siis ma muidugi sattusin kergesse pabinasse. Nüüd on mul selle tuleproovini aega 51 minutit.

Täna on viimane teater ja siis on ka pidu. Olen määratud muuhulgas ka lilleneiuks. Peole olen kutsutud, aga kas osaldeda, see on iseküsimus, sest minul on see aasta, mitte ilusmagus ja pehme summer of love vaid hoopiski soolamaiguline ja vintske summer of work. Nimelt kauplesin ma endale laupäevaks juba ühe ratatatataa blablabaa rattatuuri. Ma pean olema sadamas kl 6.45. Vargamäelt alustan sõitu kõige varem kl 23 paiku. Ja siis tuleb jaaniööd tähistada. Tuleb pidutseda ja lõbutseda ja mitte magada (muidugi on see iga eestlase kohustus), soovitatavalt kuskile pärapõrgusse sõita ja simmanit pidada. Aga pühapäeval on jälle tööd loota.
See tähendab, et kui ma tahan saada supernaiseks, siis tuleb mul veeta märksa rohkem aega ärkvelolles kui magades. Aga minu puhul käivad asjad teisiti. Niisiis kui ma muutun loiuks või tõredaks, siis pole see mitte PMS, vaid insomnia. (Nii võin ma ennast vähemalt välja vabandada)

Aga hoolimata suurest rabamisest ei saa ma vist ikkagi rikkaks. Issand kui hirmus! Ma teen esimesi koperdavaid samme miljonite täiskasvanute argimaailma. Hommikul tööle, töö kestab õhtuni, õhtul väsimus, suurim meelelahutus on telekas, mida vaadates diivanil tukkuma jäädakse. Ei, sinna on mul veel pikk tee, aga üha enam mõistan ma kui magus see tudengielu ikkagi on. Ma ei saa aru neist, kes suures rahahimus õppimise kõrvalt töötavad. Mina olen küll pigem vaene ja vaba, kui rikas, aga orjastatud. Aga teglikult olen ma varsti lihtsalt vaene JA orjastatud, hihii!

Eile oli mul ka kohe peale oma pikka tööpäeva meeletu uni. Aga mõned magusad fotod ma muidugi tegin. Varsti näitan! Nüüd lähen ja hakkan tööle.

0 ...kaja: