kolmapäev, mai 25, 2005

eilne meeleliste naudingute tipp+ tänane vaimne langus

emm...eile oli ilus ilm. Ma peaksin selelst pikemalt rääkima aga ei viitsigi eriti. See eilen õhtu...jalutuskäik Tiinaga. Seeo li mu meeleliste naudingute tipp. absoluutselt kõik oli niivõrd imekaunis alates õunapuuõitest lõpetades toominga ja tolmuseguse õhuga. Vihmane uduloor, välk ja müritamine. Ohhh! Pean veel kord mainimak uidas armastan vihma :P

Täna:
* uskumatu, ma õppisin
* tahtsin süüa kiirnuudleid, kuid loobusin sest need lõhnavad nagu suguhaigus
* Liis ärkas täiesti iseseisvalt, vara!
* internetti polnud(eile oli välk ja pauk) niisiis läksin lolliks
* Liis on hullem kui mõni metsloom, kui asi puudutab poseerimist.Mingid kritseldised sain(Liis:"nagu mingi 40-aastane vanamutt keda ükski mees ei taha")
* Liis portreteeris ka mind (koogutav vaikne hull, õudukahullu näoga/ interneti puudusest tekkinud maniakaaldepressiivne skisofreenia)
* meel läks rõõmsaks sest Pille Valk on nii südamlik, soovis meile kaunist kevadet ja kaunist elu.Väga armas temast.
Üldse on ta niivõrd poeetiline, et....lihtsalt väga tore. Hmm...jam is saab peale eksamit?
* ma ju EI istu internetis ja ma EI kutsunud Tiinat filmi vaatama kuigi mind ootab ees magus vanema kirjakeele eksam, Rossianuste ja Rosenplänteritega.

0 ...kaja: