teisipäev, mai 17, 2005

kunagi ammustel aegadel olin ma tõesti korralik ja kirjutasin ja,,,oli mida kirjutada(tegelikult küll kõik üsna sama, kuid siis tundusid sündmused kirjutamisväärsetena) Ühesõnaga ma olen mandunud. Eseed sain tehtud..halleluuja....tuelmused veel teada pole.

esmaspäeval oli keeleteaduse eksam. Suutsin õppimisele pühendada nädalavahetusel umbkaudu pool tundi. Materjal oli eriliselt lugemakutsuv. minu lemmikuteks kujunesid pama-njunga keelkonda kuuluvad valbiri ja aranda keel ning uto-asteegi keelkonda kuuluvad komantši, hopi, paiuti ja šošoni keeled. ka Algonkini keelte hulka kuuluv potavatomi keel tundub tõelise maiuspalana...mmmmm

Oeh tegelikult on hirmutav see, et nüüd, kus eksam möödas on...mulle jäävad need isegi veidi meelde. Jube! Agan oh , eks ma saan oma suurepärseid teadmisi kindlasti järeleksamil näidata! Hurraa!

Leidlaps on meil ka.Ühikas leidub nii mõndagi: köögis piiksus väike kaslane :), kelle Liis kohe adopteeris..esialgu lootes, et keegi siiski lapsele järgi tuleb kuid...siiani pole seda juhtunud :) Kiisu on suurepärane. Lööb nurru: magab süles armastab inimesi, eriti mind...mööda üles ronida, teki alla ronida, kell pool 6 üles ärgata ja mööda tuba ja voodeid siblida. Suurepärane kassitõu vapustav esindaja!
Kas on soovijaid? Ei tegelikult sokutame ta Tiinale MUAHAHAAA. Ma juba armastan teda ja seepärast tuleb ruttu lahti saada!

kass on muide tõeline arvutifrrik. armastab trükkida, vaatab huviga videoid
jms

Raamatukogus käisin ka. Lugesin lausa 3 lehekülge vajalikku teksti. Kodueksamini on ju lausa esmaspäevani aega. See tähendab et meeletu paanilise trükkimiseni on aega...pühapäevani :)

aga nüüd hüva ööd :)

0 ...kaja: