pühapäev, mai 01, 2005

tere

Ikka eksamite lainel. (Loe: mõtlen eksamitele, kuid EI õpi. Noh, minimaalselt) Nii tore on kõrvale hiilida. Eksamid tekitavad inspiratsiooni. Teen kõike muud peale eesti ortograafia lugemise. Hurra! Mul valmis lausa neli suurepärast kunstkäkki! Braavo. Ma olen nii uhke! Muidugi nüüd mul on vabandus, miks mitte lugeda, nimelt käib mul pea tu&stilde;hi haisust ringi...Oeh..appi mis minust saab?!

Majas on nälg. Tegelkult see nii dramaatiline ehk polegi kuid nägin, kuidas Liis kiikas näljase näoga lihavõtete puhul kingitud muna poole. See pani mind tõsiselt muretsema :S Ta väitis küll et ta ei kavatse seda ära süüa kuid..ma ei tea kas uskuda teda või mitte. Aga kes teab..Äkii on see muna isegi hea. Kindlasti on sel vapustav aroom ja gurmaanid hindavadki selliseid toite, mis väga veidrad tunduvad(võtkem näiteks sinihallitusjuust). Nii et...head isu. Veel üks mõte: shamaanid kasutavad rännakule minemiseks kärbseseeni. Äkki toimib ka mädamuna? mmmm. Enne ju ei tea kui keegi järgi ei proovi.

0 ...kaja: