kolmapäev, jaanuar 25, 2006

kauge külaline

Krissu käiski siin! :) Kahjuks suutis ta valida kõige külmema aja, ometi hoolimata sellest, et ta on juba Iirimaa sooja kliimaga ära harjunud, pidas ta hästi vastu :) Muidugi me siiski ei käinud väljas rohkem kui vaja. Pigem "säutsusime" , nagu mu emme seeda nimetas, köögis. Jõime vaikselt alkoholi ja...põnev oli :) Pisarad ja naer läbisegi- selline see etanooli toime on :)

Kui kodused tegevused välja arvata, siis käisime veel piljardit mängimas, Laura tuli ka kusjuures. ma ei tea kuidas teistega, aga minu jaoks kujunes värviliste kuulikeste auku ajamistest põnevamaks Laura digifotokaga tegelemine :) Loodetavasti saadab ta varsti need pildid mullegi. Siis on naeru ja meenutusi kuipalju.

Ja järsku tuli kellelgi idee minna Panoraami. Õnneks suurem enamus olid väsimusest ja veidi kehvast enesetundest hoolimata minejad. (Nõrgimad langesid välja :P) Suur oli aga üllatus nähes, et Panoraamis oli peale meie veel kolm inimest :D Noh, ega see meid ei heidutanud. Ronisime karjakesi WC-sse ja poseerisime digika ees kondoomiaparaadi ja hiigelsuure wc-paberirulliga. itsitamist oli nii palju, et töötajapreili pidi kontrollima, ega ma seal kanepit ei tarbi.

Kuigi tantsupõrand täitsa tühi, läksime tantsima. Meie pole ju häbelikud :) Ja varsti varsti voolas kluppi inimesi juurde. Mitte just palju , aga piisavalt, et olukord veelgi lõbusamaks läheks. Helika hankis mingi tüübi kellele eputada, Krissu jõudis niikaugele, et me pidime küsima "kas sa oled ikka kindel, et tead, mis teed" Laura tüüp isegi võttsi järgmisel päeval temaga ühendust(noh, helika oma ka) ja ainult mina sain nautida ühe-õhtu lõbusid tantsides tulevase abielumehega. Kusjuures meid kahte ümbritesid tema sõbrad nii et tants omandas kergelt orgialaadsed elemendid. Jälle nalja nii palju

Siis mängisime kodus Aliast ja nautisime niisma seltskonda. Krissu käis jälle hoolega ostlemas. Kohver muidugi ületas jälle 20kg piiri, aga õnneks tal vedas nii et juurde maksma ei pidanud.

tegelikult kõike mis juhtus õigesti kirjeldada ei saagi. Aeg läks kiiresti,sest oli lõbus. Palju plaanitut jäi tegemata, aga küll jõuab järgmine kord :)
Ja suur tänu sulle krissuke meie jaoks kaasatoodud nänni eest :) Muidugi veel suurem tänu selle energia ja lõbususe eest.

3 ...kaja:

K. ütles ...

issand appi, 'minu mees' ootab vist siiamaani et ma talle 2kki helistan :S ma ju oma numbrit ei jaga :D
gretal tuli asjade kirjeldamine palju paremini v2lja....mul on mingi pikk heietamine kuidas lennukis k6rvad lukku l2ksid...hahahaa-haha :D
nutt ja naer koos yhes 5-e-tunnises perioodis tegidki asja nii naljakaks.vabandust kui ylepiiri l2ksin. ega ma jah klubis vist n2itasin et ega ma ka mingi ingel pole....ups :D aga liis ei n2inud, tema ei tea :D
aeg l2ks liiga kiiresti...ise ma ei j6udnud mcdonaldsissegi kuigi pidin v2hemalt 2 korda minema :S

L ütles ...

heheheee, liis ei näinud, liis ei tea jah :P liisi silmis oled nüüd elu lõpuni inglike :)

K. ütles ...

hhhi