kolmapäev, jaanuar 04, 2006

selle aasta neljas päev

Mina küll mingit vahet ei märka. Olgu see aastanumber milline tahes, ikka on elu sama. Uue aasta võtsin vastu sama tuimalt nagu iga aasta. Ma ei mõista seda pidutsemist ja paugutamist. parema meelega oleks lihtsalt magama läinud. Üks hetk on 2005, järgmine 2006 aga...vahet küll märgata ei ole. ma ei taha olla pessimist kuid minu jaoks on see püha täiesti mõttetu ja on naiivne arvata, et uus aasta kuidagi imeväel eelmisest parem on. Noh lootus muidugi on, et vana jääb seljataha ja on võimalik alustada uuega. Siiski...
ja sellepärast ma eriti usin uusaasta SMS-de või mailide saatja kah pole. Niisiis ei midagi isklikku. Ma lihtsalt ei usu sellesse.
Uus algus võib tulla samahästi ka näiteks juulikuus või septembris. see on isklik muutumine, mida numbrid ja kalender ei mõjuta. Pigem soovin kõigile ilusat igas päevas ja pidevat edukat liikumist oma eesmärkide suunas.

tänan tähelepanu eest!

5 ...kaja:

L ütles ...

aitäh sel juhul :)
juulikuus tulevad tõepoolest suured muudatused, ei mina, ega ka sina ei ole siis enam vallalised, juhhuuu!!!

HL ütles ...

lühike sissekanne, aga suures kirjas (mida on omamoodi lahe lugeda :D)... aga üldiselt olen ma sinuga nõus, pidutseda võib ju muidu ka... ja kus kohast see uus aasta komme üldse meieni jõudnud on? (ma ei hakka sellel teemal praegu spekuleerima :D)
(lohisev ja mõttetu komm :D)

K. ütles ...

issand, see k6las praegu kyll nigu pissed-off veiko ...kui ta tunnis n2rvi kaotas :D

greta ütles ...

aga see polnud nii mõeldud...

K. ütles ...

ma tean :)