teisipäev, aprill 18, 2006

kas kirjutada või mitte kirjutada?

Muidugi kirjutada! Möla on ikka juurde vaja ja...isegi on inimesi kes minu teksti lugemisega oma aegha viidavad ja lausa meelt lahutavad. Loodan, et see kellelegi kohustuseks pole saanud :D

tänane hommik algas kenasti. Esiteks veristasin oma kätt vastu konservipurki. Kindlasti saan teetanuse. Siis aevastasin nii hoogsalt, et lõin oma pea vastu ust ära. :D
Aga eile võtsin ma lillepritsi ja tegin Liisi täiesti märjaks :D tema viskas mulle selle eest märja teekoti vastu larvi. Lõbus. Lapsemeelsus jäägu alati meisse!

õppisin veidi prantsuse keelt. homme on kontrolltöö. Mitte ei oska. tädi hala prantsuse grammatika kohta hakkab ka minule üha südamelähedasemaks saama. Midagi väga hullu ei ole ka, aga ikkagi...varsti jätkan, kuigi toredam oleks rääkida Liisiga ja Krissuga ja Taneliga ka.

Ja Jänes kutsub meid raadio kaudu kodulinna korrastama. Jänesest polnud mul mitte mingit arvamust, aga kui ma nägin teda UrmasOti saates, siis hkkas ta mulle meeldima. Jänku on tore linnapea :D Täiesti apoliitiline vaatevinkel muidugi.

muidu eriti midagi pole. Dumbkopf kaotas oma e-kyla parooli ära ja nüüd ei saa üüri maksta. Vii. Küll ma juba tean mida selle "ülejääva" rahaga peale hakata :D Tegelikult...saatsin ma neile kirja ja...ilmselt nad vastavad mulle ka. Ning üür tuleb ikkagi maksta.

Muidu on elu tore....

2 ...kaja:

K. ütles ...

p6nev elu sul.....lapsikus on ture kyll...vahest :P
ui mul tuli nyyd ka tahtmine kedagi teepakiga visata :D kyll ma siit juba leian kellegi :P
aga muidu, loodan et teed t88 ilusti 2ra :) (Y)

Anonüümne ütles ...

muidugi teeb, ta meil ju selline tublikene :)