reede, aprill 21, 2006

no comments....

You Are Barney

You could have been an intellectual leader...

Instead, your whole life is an homage to beer

You will be remembered for: your beautiful singing voice and your burps

Your life philosophy: "There's nothing like beer to give you that inflated sense of self-esteem."

5 ...kaja:

K. ütles ...

see test on t2iesti vale.
minu tulemuseks oli Ned Flanders :S

Anonüümne ütles ...

on jah vale test, mina olen krusty the clown! juhuuu!

HL ütles ...

Tundub, et Teie kallikesed ei vastanud ausalt oma küsimustele, sest minu tulemus on küll täitsa minu moodi :D Ma nimelt Marge Simpson :D

L ütles ...

soeng on tõepoolest sarnane...

K. ütles ...

pole sa miski marge simpson.....a v6ibolla siis oled ka ?
tolles testis polnd vajalikke vastusevariantegi.....ntx mu juuste kohta.....niiet - test oli ebam22rane :D