laupäev, aprill 01, 2006

majanduslikud meeletused.

Kui ma eelmises postituses meeletusi ennustasiin, siis nüüd on mõningad tehtud. Kas just meeletused, aga äkki ja impulsiivselt täide viidud teod siiski.
Käisime emaga eile Kristiines. Ei ostnud midagi. Käisime Magistralis ka, ostsin endale tossud. Kuigi Kristiinest me miskit ei ostnud, oli sääl siiski üks imekena seelik, mida mu ema endale ihaldas. Ta ei suutnud otsustada kas osta või mitte. Nii ta jäigi kurvalt riidepuule. Näib aga, et see seelik tekitas tõesti suurt iha, sest täna me läksime Ülemistesse ja seesama seelik sai ostetud. Mulle sai ka üks seelik ja üks sviitrike ostetud. Käisime läbi Ilme poolt, kes oli mulle kingakesed tellinud. Siis läksime veel hawaii expressi ja üllatus: emal on nüüd jalgratas.

me ei hakka kohe kindlasti mitte arvutama kõikide nende esemete kogusummat, see oleks kole. Samuti ei hakka mitte mõtlemagi sellele, KAS ilma nende asjadeta oleks ka läbi saanud. Mõtleme hoopis sellele, et nüüd on soojema hooaja jaoks kõik ettevalmistused tehtud ja Berliinis näitame maailmale oma kauneid seelikuid ja veelgi kaunemaid sääri.

8 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

miiis? berliin? ei! ilma minuta- ei IIAL!

Anonüümne ütles ...

loodan, et berliin ei ole ainus koht, kus Sind selle seelikuga näha saab ;)

Anonüümne ütles ...

sinu bloogis pean ma seda kuulutama- lahkusin bloggeri lummusest ja edaspidi varjan oma eraelu ja unenägusid kiivalt (tegelikult jätkan kirjutamist aga madalama profiiliga ja sala-sala-sala :D) nii et võite need taevamannad maha võtta oma linkidest...

Anonüümne ütles ...

ja sina greta kes sa nagunii mu uue lingi aadressi teada saad ei tohi seda levitada :DDD sest, sest... mul oli liiga palju kahtlast lugejaskonda tekkinud, ja.. bläää. Aga oma kullakestele ikka ehk võimaldan lugemisvõimaluse, muidugi tingimusel, et keegi minule kuskil ei viita :) siis saan ka tsenseerimata stoorisid kirjutada... hihiii

greta ütles ...

Tanelile: kes õigel ajal õiges kohas, see ikka näeb

Liis: jube lugu. KUIDAS sa võisid ? Noh kui sa vähemalt mulle uue aadressi ütled...

K. ütles ...

oih, greta on nyyd riides ?!:O sviiter ja seelik ja puha.....ma ei teadn'd et 4 jalga sul kyll, aga k6ike ei saagi ju teada :D

liisi teema kohta : issand kyll, nyyd pean ma siis hakkama vastava sisuga ajakirju ostma :D j2lle :D
see oli muideks kompliment, ma ei tea aint miks nii kahtlane :S

Anonüümne ütles ...

mis mis? noh, ma ei saanud igatahes isegi pihta mis ajakirjugi sa silmas pead, nii et- :P jah! :)

K. ütles ...

okei :)