teisipäev, september 05, 2006

Tere kool! terviseks, hõkk!

Tere kool. Terviseks! Joomiseks peab tervist olema ja tundub, et selle selle semestri esimesed õppetunnid on joomingu õppetunnid. Ma muidugi liialdan, te tunnete mind, aga siiski siiki.
Eile oli meil rebastega tutvumise õhtu, mis kiskus küllaltki alkohoolseks, sest kuigi rebased olid ammu koju magama läinud, jõime meie edasi. Käisime Krooksus ja maandusime veel Zavoodigi, kus elu kees, nagu ikka.

Ei ole midagi teha - ka joodiku elul on oma romantiline sära. see on muidugi üsna harv ja õrn, aga aeg-ajalt juua on...noh, täiesti põnev. Joodikuid vaadata on mulle alati meeldinud.(Eeldusel et nad ei ole agressiivsed), nüüd vahelduseks olin isegi kergelt ebakaine :)

peale teatud koguses etanooli tarbimist olen julge, flirtiv, udusilmne kuid jutukas. Mis saaks selles halba olla? Samas, suudaksin väga vabalt olla selline ka kainest peast ja minu suurimaks kahetsuseks peale lolluste tegemist ongi see, et ma olin joonud liiga palju, et objektiivselt mõelda, aga liiga vähe, et oma käitumist alkoholi süüks panna. Olgem ausad, seiklushimu voolab mul veres joomatagi ja kui ma end veidi julgemaks häälestaksin, teeksin oma "eksperimente" ja tolategusi täiesti kainest peast. Vaatan enda ümber töllerdavaid joodikuid, võrdlen neid iseendaga. Mul tekib juueski vahel küsimus miks ometi maksavad inimesed veel selle eest raha, et end mürgitada?

samas ei saa salata, et alkoholis on midagi. On alati olnud, sajandeid. See joobumine on inimestele nii omane. ei pääse sellest pahest minagi. Oma kaine peaga julgustükkidest võin ma ju heietada, aga see kuidas asjad tegelikult on, peaks olema ilmselge :D
Las siis olla see alkohol. Pahedel on kibemagus maitse, mis maailmas eksisteerima peab :)
vahel harva on tore tulel end ka kõrvetada lasta....

0 ...kaja: