esmaspäev, september 11, 2006

unenäod taas

Tänane uni oli erakordselt viljakas, sest ma nägin lausa kolme unenägu :)
Esimene langeb samasse kategooriasse Liisi veidrate seksuaalunedega nii, et nõrganärvilistel tasuks üks lõik lugmata jätta :D

Oeh, ma kohe ei teagi kuidas sellest unenäost rääkida. samas on see nii rõve ja tobe, et seda ei saa ka jäädvustamatta jätta. Ma olin Lalaaga vahekorras. Ta oli mind kuidagi ära võrgutanud :D Noh seal me siis olime, kõik oli tore kuni lõppstseenini. Nimelt hakkas Lalaa mind lüpsma :D Mingi sõrmeaction ja mul hakkas mentstruaalvere asemel tupest hoopis piima tulema. Lalaa kogus selle "väärtusliku" eritise kohvikruusi. Oeh... Noh ja siis me läksime kumbki oma teed. mina jõudsin tagasi ühikase ja hakkasin mõtlema, et mis ometi juhtus. Mõtlesin, et see oli küll viga olnud ja ei saanud arugi kuidas see kõik võimalik oli. Ma tahtsin Lalaad vältida, aga kuna ta saatis mulle läbi MSN-i mingisuguse kunstivideo, kus Orgu mingeid skulptuure kommenteeris. Ma tahtsin Lalaale näidata, et ma teda tunnen ja sellepärast pidin temaga veel MSN-s juttu ajama....Freud, mis sa kostad?

Teine unenägu oli muinasjutt kääbustest. Kuskil paigas valitsesid kasvult suuremad kääbused kasvult väiksemte kääbute üle. Väiksemad soovisid saavutada iseseivust ja alustasid sõda. Väikestel oli kõik ette valmistatud: neil oli isegi väga võimas kindlus suurte varudegajuhuks, kui tuleb võtta kaitsepoitsioon. Paraku tuligi seda teha. Isegi kindlusesse sulgumisest hoolimata imbusid suuremad nende hulka ja neid tuli tappa.... paraku jäi see uni segaseks

Kolmandas unes elasin ma (vist) Liisiga kuskil korteris. me pidime oma naabritelt patja laenama. Läksime üle oridori tema ukse poole. tee peal nägime vanamees, kes programeeris lifti, et see seisaks alati just sellel korrusel ja reageeriks ainult tema kutsungile. Naaber-vanaädilt saime padja, aga vanatädi viis meid veel Tartu peale sõitma kah. Sõitsime ringi, mingi hetk singines auto peale veel minu perekond ka. Sõitsime kuskile aedlinna, kus tädi tahtis grillipidu pidama hakata. Mulle see mõte ei meeldinud, aga siis sain teada, et tähistatakse M-i sünnipäeva. Rahvast tuli palju. Mina, muide sattusin tema kõrvale istuma. üsna kitsas oli ja me olime täiesti külg küle vastas. Eks natuke oli ka alkoholi mängus, aga meie jutt muutus väga avameelseks. tunnistasime üksteisele kuidas me salamisi oleme teieteist ihalenud, aga pole julgenud välja näidata. Noh, sisi me eraldusime rahva hulgast ja läksime beebriiete leti äärde suudlema. suudlemine arenes üsna kiiresti edasi plaaniks abielluda.
Läksime kuskile asutusse, mis kiirpulmadega tegeles. Mina hakkasin kostüümi valima. ei suutnud ma otsustada kas valida nahkpüksid või must korsett või abielluda samades ustades teksastes, mis mul juba jalas olid :D Lõpuks valisin välja valge kleidi mustade täppidega, ise muretsedes, et äkki pole mu jalad piisavalt ilusad :D Mina sian valmis, aga siis hakkasin muretsema, et kas M-l ikka ülikond on :D.....

3 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

mina naersin hommikul suusõnaliselt juba oma ihihiiid ja ahahahaad ära, nii et siia ei oskagi enam midagi tarka öelda,
aga freudilt ära nõu küsi, ka mina oskan sulle vastata- sa lihtsalt tahad teda :DDD
räägi sellest unest kindlasti ka lalaaale, tema kui tark psühholoogi ütleb sulle kindlasti seda sama (muidugi omakasupüüdlikult)

Anonüümne ütles ...

Mul tuli ka see mõte, et sa peaks Lalaale sellest unenäost rääkima :D

Ja selle M-i koha pealt... Sa peaks talle juba ükskord ära ütlema... :D

Kuidas saab olla sõda kääbuste vahel muinasjutt?

Anonüümne ütles ...

kusjuures ma tegelikult ei tunne M-i vastu enam sääraseid tundeid. teadlikult mitte. Küll aga alateadvuses. pealegi, unes tähistasime tema 30ndat sünnipäeva, praegu on ta alles 27, seega kolme aasta pärast läheb uni täide :)