neljapäev, märts 15, 2007

Meil siin ei hakka kunagi igav.

Teate, elus peab nalja saama. Traagikat ja kurbi sündmusi jagub niigi. Miks siis mitte võtta võimaluse korral kõike lõbusalt ja mänguliselt? Noh, me siin ühikas ikka üritame sda teha. Nalja ja naeru on meil seega omajagu. Küllap klapib minu ja Liisi huumor siis nii hästi. Eile pesin pead. Ktsetasin uut šampooni, mis pani mu juuksed väga elujõuliselt mässama. Liis ütles, et ma meenutan pikkade juustega hipi-meest. Noh, sellistest tühistest tähelepanekutest saab nalja teha. Otsustasin siis täisverelise hipi rolli võtta. Punane pael pähe ja hipilik pluus selga. Ainuke hipilik laul oli Scott McKenzie San Francisco. See mängima siis! Psühhodeelseid aineid polnud küll kuskilt võtta, aga andsin rolli sisseelamisel endast parima. Nalja sai.... Ja üldse kirjutasin ma seda kõike, et seda naljakat pilti põhjendada-seletada. Ego missugune!Kiitke ja rõõmustage!






3 ...kaja:

Gerli Roopalu ütles ...

Tegelikult tahtsin ainult seda öelda, et loen kah Andrus Kivirähki "Mees, kes teadis ussisõnu". Mulle väga meeldib igatahes.

Anonüümne ütles ...

oi kreeeta, sa oled niiiii nunnnnnu

mina muide loen ka, mulle eriti ei meeldi, aga tore on siiski

Anonüümne ütles ...

heh, ma vaatsin algselt et sul on punane teip p2he kleebitud :D
kas sa oled oma kulmudega midagi teinud ?