laupäev, august 25, 2007

minu veidrikust inglane tallinnas

23. augustil kl 00.20 saabus Tallinnasse lennuk, mille pardalt astusid maha mõne jaoks kuulus, mõne jaoks tundmatu Roosasärk- veider inglise tüüp kellega ma olen pidanud MSN-s mõttetid vestlusi. Hea inimene, nagu ma olen, läksin ma talle ja ta sõbrale lennujaama vastu ja viisin nad ema armsa prantsuse Peugeotiga hotelli. Järgmisel päeval lubasin ma veidi huvist veidi mingist kummalisest kohusetundest nendega kokku saada ja linnas ringi vaadata.

Sain nendega kokku ja mis ma nägin- Roosasärgil on teine naine! Üks tore neiu Tartust, kellega me kohe hästi läbi saama hakkasime ja...siis hakkasid mulle ka need inglased meeldima. tegemist ei ole enam mingi veidrikust roosasärgiga, vaid lihast ja luust inimesega, kellega on tegelikult väga tore vestelda ja aega veeta. Vot kui tore, et ma siiski nõustusin temaga kohtuma - mul on paaril viimasel päeval kohutavalt lõbus olnud. Oma osa on muidugi sellel, kuidas Roosasärgi (kes pole enam Roosärk, vaid inimene nimega G---) sõber ja too Tartu neiu üldse teineteist ei salli. Ma ei tea, kas see ol mäng või mis täpselt aga need kaks pildusid teineteise suunas pidevalt igasugu teravmeelseid märkusi. Mõneti väsitav aga tegelikult päris huvitav. Ja mõnestki teravmeelsusest sai hea nali, mis oli väärt õige mitut lõuatäit naeru.

See sõber on tõesti selline, kes üritab kõigile näevidele käia. Nüüd kus tartu neiu on tartus tagasi, olen mina peamine märklaud. Samas on see esialgu päris naljakas ja ausalt öeldes on mul sedasorti "ülbikute" suhtes teatud platooniline sümpaatia. Jaaa....lahe on ja mul nii väga hirmus kahju, et ma eile Piirissaarele minna ei saanud. Tegelikult on väga kahju aga tänu seltskonnale saan selle unustada. Noh ja nüüd ma trallin veel mõnda aega ringi. Peale inglasi on Pärnu ja siis....kool, Tartu. Ja suvi ongi läbi. Siis on rahulikum aeg ja blogisse ilmub rohkem postitusi :)

7 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

tegelikult nad nagunii kindlasti meeldisid teineteisele, see oli selline "mister scheffieldi ülemteenri ja selle blondi krõhva stiilis"-flirt...

greta ütles ...

ka mina julgesin neile öelda, et nende suur põlgus on tegelikult armastus. Siis pidin ma peituma kurjade pilkude ja võimalike löökide eest.

K. ütles ...

aga tegelikult on see armastus hoopis kahe mehe vahel ja plika toodi sinu petmiseks kaasa :D ...v6i sulle :D

K. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
K. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

aga hirmus lugu küll, et ta lubas sinuga kohtuma tulla ja siis vedas mingi teise plika ka kohale, tahtis äkki sind armukadedaks ajada, või hoopis toda teist tibi? Kummaline :)

greta ütles ...

tõesti väga intrigeeriv :)