esmaspäev, august 13, 2007

Tagasi!

Tere.

Nädalane Prantsusmaa reis saigi otsa. Astusime eile Baselis lennukile ja õige pea Tallinnas lennukist maha. Eesti näib samasugune nagu nädal tagasi ainult, et te, sindrid, olete siin hirmsasti kütma hakanud! Nii pea kui mina ära läksin, hakkasite siin suveilmasid valmistama. isegi prantsusmaal polnud nii palav kui siin. hea ka, sest ega üks normaalne inimene, kelle reis tähendab meeletus koguses jalutamist, künkaid pidi üles alla ronimist, kultuuri ahmimist jms, ei saagi väga palavas hakkama.

Muljeid on mul muidugi koormatäis. Pilte veel rohkem. Küll ma varsti ka mingi reisiraporti kirjutan ja pildid üles panen. Kohe siiski mitte, sest enne tuleb meelde tuletada, kus me siis ära käisime ja mida nägime. Ca 600 pildiga ma teid ka vaevama ei hakka. Oleks hea kui pooltest lahti saaks.

Kirjutage mulle ja helistage mulle ja tehke vähemalt nägu, et te minust veidigi puudust tundsite.
Kingitusi ma teile ei toonud. Ärge pahandage. Lihtsalt polnud midagi peale rämpsu võtta ja milleks teile see. Oleks saatnud teile postkaarte, aga halva ettevalmistuse tõttu ei teadnud aadresse... Loodan, et varsti saame kokku ja pajatame kõigest....

Praegu hakkan eestiga aklimatiseeruma. Ooorevuaaar!

3 ...kaja:

K. ütles ...

oi nää kreetu on tagasi :P
minan tundsin puudust - mul oli tööl igav :D

L ütles ...

mina tundsin kaaa puudust- mina olin maal :D
nüüd olen üksi tartus- tule külla!

Anonüümne ütles ...

Mina tundsin ka puudust, eile püüdsin mitu korda sulle helistada, aga telefon oli välja lülitatud :(