pühapäev, jaanuar 04, 2009

fotojaht: talv

Fotojahi idee on üks väga tore asi ja ma olen juba ammu-ammu tahtnud sellest osa võtta. Nüüd siis viin selle plaani ellu, sest teema on selline, mille tarvis mul palju pilte varnast võtta. Isegi hoolimata sellest, et Tallinn on äraneetud linn ja siin lund praegu ei ole.
Vähemalt leidsin ma veidikenegi jäätunud rannaäärt. Kui hoida pilk madalal, tekib talvine tunne küll :)














Lund oli siin palju siis, kui lund kõikjal palju oli - Novembris lumetormi aegu. Ja siis leidsin ma, et ka koduaknast, kust muidu väga igav ja kole vaade, võib lumega ilusaid, lausa koduseid ja sooja tunnet tekitavaid pilte teha!












Aga see pilt on ammustest aegadest! Kunagi oli aasta 2007 ja Türisalu panga läheduses oli palju lund ja palju jääd. Oli nii külm, et isegi voolav vesi jäätus....

Teised talve jahtivad inimesed on siin
Posted by Picasa

6 ...kaja:

Oudekki ütles ...

Kòik on talvised, esimene oma vaikuses ja rahus vist meeldib mulle kòige enam, sest selline ongi Eesti kandi talv - vana rohi ja pooljààtunud vesi. Hea tabamus!

enetimm ütles ...

tore, et kaasa lööma tulid! mida rohkem pilte, seda vahvam!
esimene foto meeldib mulle kohe eriliselt! ja türisalu panka pole kunagi sellises olekus näinud, nii huivtav ja põnev!

Tiia ütles ...

Tere jahtima, tore, tore, tore! :)

Ka mina olen Türisalu pangal mitmeid kordi käinud ,aga jah, sellises olekus pole teda mitte näinud. Huvitav pilt.

Aga lumetekiga kaetud puu õhtuhämaruses on ka väga ilus!

Kaamos ütles ...

Aga mere ääres on siiski jääd, see tähendab igal juhul talve kohalolekut!
Akna soojus läbi lumise võra on hästi hea napsatus!

tegelinski ütles ...

oh mis kaunid jääskulptuurid

Anonüümne ütles ...

Tere! Väga piinlik, et ma niimoodi teemaväliselt.. aga loodan vist mingitsorti tudengivendlusele:P Sattusin sinu blogi lehele ja juhuslikult leidsin, et oled arvatavasti kirjandustudeng? Sissejuhatus kirjandusteooriasse essee? Tuleb tuttav ette? Ehk oskad mind selles osas aidata? Kui jah, siis palun kirjuta helena@tdl.ee :) Kui ei, siis edaspidigi kerget sulge!