esmaspäev, märts 06, 2006

minu uus ustav teener ja muu

Tallinnas käik oli täiesti talutav, kuigi ega ma sinna eriti minna ei tahtnud ja ma lolli peaga ei osanud mõista, et tervisetõendit autokooli saab ka kergemalt, st Tartust. Kuid ega miski mind (kahjuks) Tartus kinni ei hoidnud ja nii ma läksingi.

Piul käisime kah. Parlamendis. Ja kohe hakkas Helika jälle tüüpe ligi tõmbama. Tuli mingisugune. Rääkis ja meie kaks suundusime tema sõpruskonna lauda. Helika käis tantsimas ja mina leidsin ühe uue sõbra. Suurtes mõõtudes, aga muidu sümpaatse, enesekindla ja osava jutustamisoskusega. Üks korralik persoon, kes tundis mu vastu huvi (nii ta väidab) kuid kes oskas jääda piisavalt väärikaks. Või ma ei teagi, aga tema jutt ja tema teooriad näisid huvitavatena.

Nende sõpruskond siis pidi erakordselt haiglaste lausetega neidusid ära moosima. Noh, nagu näha, mingil määral see neil õnnestus ka. Vähemalt niipalju, et istusime nendega rääkima, ja läksime tantsima. Igatahes Helika solvus minu peale ja hiljem selle tüübi peale, sest too teisega tantsima läks. Ise ta muidugi väitise, et tema pole litsmees ja "iga naisega ei maga" Ja minu uus sõber seletas tolle tüübi peent flirtimistehnikat. Noh, Helikaga siiski peab rohkem vaeva nägema :) Mina aga võtsin kõrvaltvaataja poosi ja sain mõnusalt kogu situatsiooni üle muiata. Tantsida sain üsna vähe, aga noh...

Helika nimelt eelsitas suurt saali, mina tahtsin väikest saali neegrimuusikaga. Lõpuks jäime mõlemad nii unisteks, et lihtsalt läksime koju. Aga oma "sõbrale" andsin msn-i.
Nüüd on ta siin vannub igavest sõprust ja lubab olla minu ustav teener :) See tähendab midagi enamat, kui sõprus kuid kõigest natukene enamat...eks näis. Vähemalt on uues tutvuses uudsuse võlu.

Pühapäeval tegin pika lõunauinaku. Lõpuks ometi aavutasin oma kassiga lühiajaliselt harmoonilise kooseksisteerimise vormi. Nimelt magasime kahekesi koos minu mõnusas voodis.
Tartusse sõitvas bussis magasin ka ja...nüüd peaks vist kah magama minema....

4 ...kaja:

HL ütles ...

Ei ma ei solvunud selle tüübi peale, mul lihtsalt hakkas igav ja uni tuli ka peale :D aga tegelt oli suht lõbus... ja tegelt ma ei solvunud sinu peale ka... ma ei tea isegi, mis minuga juhtus, olin lihtsalt õrnake ja võtsin kõike südamesse... Anna andeks (A)

Ja tegelt oleks pidanud mängima selle tüübiga veel... mis siis, et ta endast nii heal arvamusel oli ja püüdis mind suudelda ja puha :D aga oma tahtmist ta ei saanud ja endast ei peaks ta üldse mitte nii heal arvamusel olema :D :D :D aga tegelt ega ta vist isegi aru ei saanud kellega ta mida tegi või üritas teha :D

Aga see habemega kutt oli lahe... Kirjutas kõik üles, mis seal toimus :P ja nii lõbus oli tema selja tagant lugeda, mis ta sinna kirjutas :D

K. ütles ...

mis sai vanast heast s6brannadega pullitamisest (girls night out)? :D nyyd k2iakse klubides mehi ligi t6mbamas (A) :D

greta ütles ...

mina pole süüdi. Kõik on Helika süü :D

aga nati käisime omapäi tantsimas kah

M. ütles ...

Ehh. Mehed.