kolmapäev, märts 01, 2006

sõnad lumes

Tulen mina ükspäev koolist koju. On pime ja mina olen nii väsinud. ja mida ma näen? Tee sees lumel on G! Vaatan edasi ja veel R...E....ja nii edasigi. Ja MUSI ka veel. Milline suurepärane armastusavaldus Liisilt :) Tõeline romantika, kas pole. Inimesed võtke õppust! :)
Oi tuju läks väga heaks!!!!
Nagu näha hakkas kellelgi kade. Siis tuli sinna selline väga väga kole lauseke juurde :D
Täna tulen ma jälle koolist koju. Üks lause juures.


Ei tea kelle tehtud see küll olla võiks, uurin järele. :)
Kunagi tehti muide meile siia mingi zaajats ja mingi rõõba ka. Need olid ilusad pildid, aga neid ma ei jõudnud/tahtnud jäädvustada...

6 ...kaja:

L ütles ...

mõned inimesed on lihtsalt rumalad :(

maarion ütles ...

jup. kõik ilus ja romentiline osatakse ikka ära rikkuda.

HL ütles ...

See on tõsiselt armas ja südant soojendav, aga mõni tibla oskab kõik ilusa ära rikkuda :(

Aga kõige tähtsam on ju mõte :P

HL ütles ...

ja kes siis kaissu ei taha? Mina küll tahan :P

L ütles ...

mõni tibla jah :) nii ilus sõna iseenesest. Tibla. Tiblu. Tibu. Libu. Jne :) Kõik ühtviisi kenakesed...

Anonüümne ütles ...

Õu näita bussi ... :P

D.

PS! Tibla on sitaks ilus sõna aga www.militaar.net-is pandi see sõna nüüd keelu alla, kuna paar vanti hakkasid ohkima kuidas see sõna neid solvab. Kogu edumeelsem osa foorumist tõusis tagajalgadele seepääle aga midagi teha ei ole. Poliitilinekorrektsus sõidab igalt poolt sisse :( Peaks endale siva Ivan Orava memuaarid ostma, enne kui seda raamatut põletama hakatakse...