neljapäev, märts 02, 2006

sõiduteooria nr 1

Läksingi autokooli. Pikk plaan ja valmis! :) Oi, kui põnev see oli! Mitte nii väga, see mida räägiti, aga ümbrus, kaasvõitlejad ja vaimukad pildid.

Läksin kohale. Raatuse ühikasse. Jõudsin varakult. Valisin koha. Minu selja taga istus kolm keskealist naist, kellest üks rõõmsalt naerda lõkerdas. Siis saabus mingi vuntside ja kohutava juuksepahmakaga (loe: väljakasvanud MacGyvery soeng) vanamees. Siis veel üks veidi kenam vanamees. Ja siis tuli üksteise järel umbes kuus blondiini. Tekkis juba kohutav hirm, et ma olen sattunud väga valesse seltskonda :D Õnneks saabus ka brünette ja...Laura :D

Seniks kuni inimesed registreerimisankeete täitsid, mängiti multikaid ja muid naljaklippe :D Need lood jääkaruga jooksmislindil ja jõuehobu laulmas The Lion Sleeps Tonight. Siis veel kahtlane prantslane, kes mängis oma kehale kinnitatud jalgrattapasunatega muusikat. No oli totter, aga ajas muigama.

Õpetaja ise oli üsna sümpaatne keskealine hallipäine mees, kes nagu näha, peab lugu heast huumorist, sest kogu tema powerpointi presentatsioon oli varustatud lõbusate pildikestega. Näiteks "sõitja" mõiste illustreerimiseks näitas ta pilti žigulisse topitud eeslist....Aga eks läbi huumori ja nalja, omandatakse õpitut paremini. Sehr gut! Millal saaks nüüd juba rooli !!!

Käisin veel ema hostelituba Raatuses vaatamas. Ta täitis oma emakohuseid täiuslikult. keetis sardelli ja pakkus rosoljet. Niipalju siis minu iseseisvusest :D

Koju jõudsin kolmveerandtunni eest. kell kümme. Ja Liis juba magab. Mina jõin ekstra kohvi, et sõiduteoorias ergas olla..Mina muidugi ei saaks ka ilma kohvita enam nii vara magama minna....ja ausalt öeldes Liis ju ka niheleb....Ei mõista ei mõista. Noh tegelikult on tal varajane kool, aga ikkagi....kannata Liis, klõbistan siin veel mõnda aega!

8 ...kaja:

HL ütles ...

Autokool on lõbus koht :P Loodame, et sa siis nii tubli oled, et kõik ikka esimese korraga ära teed :P Ja, kui Tartusse tulen, toon testiraamatud sulle :P

Oi ja ma loodan, et sa suudad Laura välja kannatada :D

EDU sulle kallike :P

greta ütles ...

edu läheb ikka vaja. Danke :)
Laura on tore, vähemalt tuttav inimene, aga see lõkerdav tädi ja see koledate vuntsidega mees... Äkki nemad on hoopiski hullemad?

HL ütles ...

no eks seda aeg näitab :p

K. ütles ...

miks su emme tartus on ? sa ei saa enam hakkama v6i l2heb liis yle k2te ja kantseldamises on abi vaja ? :D tegelikult on iseenesest armas et ta sulle nimodi kylla tuleb :) tublid !
ma otsustasin nyyd teie suures autojuhilubade-bla-tuhinas ka autokooli minna :) mis siis et ma autot veel nii pea omale muretseda ei suuda vist :) kaaperdan m6ne bussi 2ra vms :D

Anonüümne ütles ...

Naine roolis, autu kraavis :P

D.

M. ütles ...

Ma olen niiiiiiiiiiiiiiiii kade su peale präägast! Tahan ka autukooli!
Igatahes nael kummi ja palju edu sulle :)

L ütles ...

D. D. häbi sulle!

K. ütles ...

a mis siis kui teed korras ja kraave pole ? :D