neljapäev, jaanuar 25, 2007

"Nõrk" aga õnnelik :)

Ooo maailma õnnistus on minu peale laskunud. ma tegin esteetilise põrgutule läbi ja nüüd olen ma vaba vaba vaba :D Hindeks sain ma D, aga see oli küll saavutus sellegipoolest. Tulin eksamiruumist välja ja särasin terve pika tee bussijaama kõndides. Siis avastasin pangaautomaadi juures, et nagu mulle aeg-ajalt ikka kombeks, olin rahakoti koju unustanud. "Särasin" siis terve tee ühikasse tagasi. Kõigel on oma hind. Kaotada tunnike oma elust on parem, kui kaotada terve õppeaasta (kui ma oleksin läbi kukkunud).

Nüüd olen ma mõnda aega vaba. Magan end lõhki ja loen end raamatutest paiste. Mitte sest peab, aga sest tahan :)
muu loba kirjutamiseks olen liiga väsinud. kaks magamata ööd minusugusele unenautijale on siiski kurnav. Milelga end kurnasin? MSN-i vestluste ja ilukirjandusliku tüki valmistamisega ja eksami pärast ärevuse tundmisega

2 ...kaja:

L ütles ...

ohhhsa nunnukene külll

K. ütles ...

palju 6nne :P