esmaspäev, aprill 02, 2007

totaalne blackout

P6him6tteliselt on k6ik persses, sest arvuti ei v6ta pilti ette. Ja siin selle raamatukogu arvuti klaviatuur on valesti seadistatud nii, et ma t2pit2hti ei saa.... Enamasti on iga loll ja n6me ja piinlik asi mingistki kyljest naljakas v6i v2hemalt irooniline, aga praegu on kyll n2rv must. Mitte niiv6rd arvuti p2rast, yldiselt.

2kki ongi siis parem, kui ma m6nda aega s6na ei v6ta. ei tea ei tea, n6me igatahes....
saatke lohutavaid ajulaineid palun.

ps koolon sulud algavad ei leia kirjavahem2rke yles koma sellep2rast s6nadega sulud l6ppevad minu k6rvalarvutis istub perversse naeratusega mees.

ps2 koolon v'hemalt n2dalavahetusel oli l6bus. tekiilavikat, vabatahtlik loobumine orgiast, jutum2rkides t6e teada saamine enda kohta ja teater draamas.

Homseks ehk toibun ja kirjutan juba positiivsemalt...
musid ikkagi....

6 ...kaja:

Kurjam ütles ...

See ei ole veel maailma lõpp, kui arvuti ei tööta :) Kurjami üheksast ametist üks on itimees ;) Igatahes paremini mina sind lohutada ei oska (6)

L ütles ...

kallis, mul on nii paha tunne selle arvuti pärast, ausõna :( selline süüdlase tunne... no et jälle mina ajasin arvuti nässu.. kuigi ma nagu ei teinud ju mitte midagi.. ikkagi on paha... :((( pöö.
musi,

greta ütles ...

mida v2hem kola ja varandust seda parem. ''l6hu'' teiste asju ja tunne r66mu et sa oma maise varanduse p2rast ei pea muretsema

muide arvuti oli juba ammu imelik ju...tahaks sind syydistada aga pole ju mitte kuidagi v6imalik hehee

Kurjam ütles ...

Süüdista ikka Liisi oma arvuti lõhkumses, ta tegi seda selleks, et ma tema asemel sind tüütaks ;D Sind siis sellega, et teen arvuti korda :D
Tegelikult ka :)

Anonüümne ütles ...

Jah, ma olen ka siin ylikooli arvutiklassis ja jah, sulgusid ei ole, ja jah, need t2pit2hed on valed.

Yle pika aja, mil sinul on masendav ja irooniatu olo, ajas see tekst mind lollakalt naerma. Kuidagi irooniline v6i mis?

greta ütles ...

always in your service, Lauakas :D