reede, aprill 27, 2007

unenäod

segased. Suur virvarr. paar stseeni on ka meelde jäänud.

Liisi "kosilane" Elvis hakkas minuga fliritima, tahtis minuga magada. ma polnud nõus, sest Liis oli ju korraks temasse armunud olnud. Siis leidis Elvis mingi teise tibi lillelises kittelkleidis.

õpetaja Raidma helistas mulle, et ma võtaksin osa mingisugusest tema korraldatavast protestist (ei minigit seost Aljošaga) mina küsisin hoopis tema blogi aadressi. Selle ka ma sain. Asusin entusiastlikult lugema. Bloog oli mummulise kujundusega, Raidma pildiga. Jutt ise oli kriitiline teiste inimeste tegude suhtes.

Jäin temast rasedaks. talle omasel mole oli ta täiesti tuim kui ma talle teatasin. Järgmises pildis oli mul juba laps. Siis ta tuli ja hädaldas, et miks ma aborti ei teinud. Minul oli lapsest väga hea meel. Samas toimis aga mingisugune paralleelreaalsus, kus ma olin aborti teinud ja veel selline kus mul oli lausa kaks last

Täna nägin unes Lalaad, kes oli käinud välismaal reisimas. kaasa oli ta toonud hunniku erinevaid kangatükke. Uni oligi põhiliselt nende eri värvi ja mustrites kangaste vaatamine. Siis jäid kõik kotist välja tiritud kangad ühte hunnikusse kortusma ja Lalaa rääkis, kuidas tal oli välismaal olnud homoseksuaalne vahekord. Nägin sellesks ürituseks "ettevalmistamist" -st libestit :S
Lalaa ütles, et midagi erilist selles ei olnud....(Alateadvus, mis on sul mõtteis?)

kui mu unenäod ka edaspidi nii katkendlikud kavatsevad olla, siis kirjutan uue postituse asemel sedasama edasi...

5 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

oi kreeta kreeta, kuidas sa julgesid mu "kosilase" nime siin avalikustada? :DDD

Anonüümne ütles ...

keegi vaevalt usub, et see päris nimi on. vähemalt enne sinu kommentaari :D

Anonüümne ütles ...

hmm, kas see sama elvis, kes liisi bloogi aegajalt kommib ja ise mingit minunaine vms nimelist bloogi omab?

Anonüümne ütles ...

Oo, hea küsimus, poleks ise selle peale tulnudki. Tõepoolest, paljuke neid Elviseid ikka tänapäeval ringi liigub... hmmm....

K. ütles ...

mina tahan tema bloogi lugeda ! andke aadress