teisipäev, jaanuar 01, 2008

valgem aasta 2008

2008. aasta algas lumesajuga ja see tähendab, et lihtsalt peab tulema parem aasta. Noh, kõik on rääkinud, kuidas 2007 oli erakordselt kehv aasta ja tore siis, et ta läbi sai. Mitte, et nüüd ma mingit maagilist muutust ootaks, aga mingi sümboolne lõpp see siiski oli ja sümboolselt on mul (ja kõigil teistel ka) nüüd uus algus käes.

31. detsember oli küllatki seltskondlik. Üle saja aasta sain kokku Rainiga, siis tormasin venda sünnipäeva puhul õnnitlema ja viimaks sõitsin bussiga Saueni, et sealt auto peale saada ja Eva juurde jõuda. Seal ma siis suhtelises vaikuses ja rahus Evaga uut aastat vastu võtsingi. Ilutulestikku oli aga isegi sellises väikeses-vaikses paigas küllaga. Me tormasime põllu peale ja kohati tekkis segadus, millisesse suunda vaadata, sest igas ilmakaares oli näha mingisugust kuma ja värviplahvatusi.

Aga muidu oli siiski vaikne ja rahulik ja seetõttu mõnus. Oli tore olla Mustamäelt eemal, sest siin toimub rakettide laskmine sageli Moskva aja järgi. Sellega peaks juba ära harjunud olema, aga vot ei ole. Ja pealegi oli nii tore hommikul (no mis hommik, kell oli 11.30) ja näha aknast puutumatut värsket valget lumekihti, mida vist siin kivilinnas ikka nii naljalt ei näe.

Mingisuguseid aastakokkuvõtteid ma küll ei viitsi teha. Üldiselt oli mul vist parem aasta kui nii mõnelgi teisel, aga mulle tundub või ma vähemalt loodan, et 2008 on siiski parem. Eks ta on minu enda teha. Aga ma ei kavatse traditsiooni rikkuda: pole kunagi uusaastalubadusi andnud ja ei anna ka nüüd :)

  • Aga ma nägin üleeile juba peaaegu kirgast unenägu!
  • Ja uus aasta tähendab muidugi uud kujundust :) Ei ole siin mingit mugavat harjumuspärasust!

Igatahes ilusat värsket aastat kõigile!
Õnne ja armastust, ma ütlen raisk!

3 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Mulle niiiiiiiiiiiiiiiiii kohutavalt meeldib su uus kujundus (ma ei saanud seda ütlemata jätta. võib-olla ma lihtsalt naudin seda hetke, et 2008. aasta esimese kommentaari Greta blogisse sain kirjutada mina..MINA!!!) Aga ilusat alanud aastat sulle!;)

K. ütles ...

Halleluja

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post:amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.