reede, detsember 28, 2007

loetelu

Kui elus on palju äkšjuuni, ega siis ei viitsi eriti blogida. Peale viimast sissekannet on tegemisi jätkunud. isegi ei mäleta, et mida kõike ma teinud olen. Pean mõtlema, Nii:
  • sain kingitusi.
  • lugesin läbi viimase Harry Potteri (kahe ööpäevaga, nagu traditsiooniks on saanud).
  • sõin veel hästi palju.
  • saatsin Liisi Frankfurti lennukile ja kurvastasin, et mina praegu kuskile ei reisi.
  • 2. jõulupühal tulid bussi piletikontrollid. Uskumatul kombel polnud ühtegi jänest.
  • valugusfoori taga sõideti mulle autoga tagant sisse. Jalad värisesid, isa tegi asja hullemaks.
    Meie autoga eriti midagi ei juhtunud, aga teise auto juhist, kenast vene poisist oli kahju.
  • Käisime surnuaeda küünlaid viimas.
  • Jalutasime Helikaga Mustamäe peal ligi kaks tundi ja lõkerdasime naerda. Kui tore, et Helikaga kunagi mingit ajalist distantsi tajuda pole.
  • Kui ma Britaga Tartusse sõitmist alustasin, hakkas taevast märga lund alla sadama.
  • Avastasime, et Brital on tuunitud, piitsaga auto.
  • Pidasime Tagarea pidu ja kirjutasime 3000 tähemärki artiklit.
  • Artikli kirjutamise kõrvalmõjuna käisime juba enne lõunat SuperAlkos.
  • Peol tegime grupipilti.
  • Pakkusin Dianale üheks ööks ulualust.
  • Kohevarsti lähme peo tagajärgi likvideerima....

1 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

ära kurvasta kullake, et sa praegu kusagile ei reisi, küll me varsti läheme koos rooma seksiturismi harrastama :D