neljapäev, veebruar 28, 2008

La pluie

Sügavad mõtted on peakolus palju tõsisemaltvõetavad kui paberil/ekraanil. Räägin niikuinii MSNs mingit loba ja keskenduda ei saa, jätan emotsemise mõneks teiseks korraks. Loodame, et jätan emotsemise täitsa ära, sest emo out ja mina tahan ju olla hirmsalt popp.

Kogu lugu lühidalt kokku võttes: elasin just üle selle aasta võimsaima madalseisu. Amatööridele seda ei soovitaks. Ometi on nende ee...hoogudega? see hea asi, et kui nad lõpuks hajuvad, on olla meeletult hea. Nüüd kus ma pole kogu aeg unine, nutune, antisotsiaalne ja iseendast ära tüdinenud, tunnen, et võiksin mägesid liigutada. Energiat andis mulle Gerimax ja energia on nii hea, et mulle tundub nagu oleks päris-mina päriselt tagasi tulnud. Ainult, et ma ei tea päris täpselt kumb mina see rohkem "päris" on.

Liis loeb geiromaani ja turtsub ja piiksub ja muigab. Mina olevat täna öösel unes naerda lagistanud. Ega ma ei imesta. Eile sai seltsis nalja nabani ja Gerimax+ 2 kohvi + 4 klaasi veini hoidis mind kirkana Illeka sulgemiseni. Tänavatel tantsima ei hakanud. Kuulasin hoopis ühte laulu ja sattusin vaimustusse. Elan ühe päeva korraga ja kõik on ilus :)

3 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

mis gerimax on ? ja milleks kasutatakse ?

Anonüümne ütles ...

Maailmavalu.. ojaa, ma tean seda tunnet! Aga sa ikka tead, et pärast seda kõrgseisu, mis tuleb peale madalseisu, tuleb jälle madalseis?! Aga selle peale pole mõtet praegu mõelda! Ma muidugi jätkuvalt imestan, miks kõik minuga ühel ajal madalseisus on, pankrotis on või haiged on... Ma tahaks ikka eriline olla.. aga teised ei lase :(

greta ütles ...

Ma tahaks ka eriline olla. Aga tegelikult on kogu ilm neid erilisi täis. Isegi maailmavalu on üleüldiselt levinud haigus. No mis sa hing peale hakkad :)
Peale madalseisu tuleb kõrgseis ja siis tuleb langus küll, aga päris miinustesse see asi mõnda aega ei lähe. Jääb kuskile nulli kanti.

Ja Gerimax on ženženn pluss glükoos pluss kofeiin pluss eiteamisveel.