pühapäev, märts 16, 2008

niisama

Ilm on tobe. Alles kesknädalal loobusin mantlist ja keksisin ringi oma toredas velvetjakikeses ja tundsin, et kevad ongi südamesse tulnud. Eile sadas aga mingit vihma ja lume ristsugutist ja täna sadas vist lausa päris ehtsat lund. Nüüd on vähemalt siin Tallinnas küll maapind lumekirju. Märtsi keskel :( Suvist sooja tahan ma muidugi ilmselgest edevusest: tahan oma seelikuid kanda ja Halensis on õige mitu ilusat kleiti, mida ihaldada.

Möödunud nädal oli kohutavalt unine. Bussides magamine mulle siiski ei sobi. Iga pidurdus ja nõksak teekonnal Tallinn-Peterburi-Tallinn-Tartu äratas üles. Mingist täisväärtuslikust unest ei saa ju rääkida. Ja siis oli seltsielu ja siis oli kolmapäeval poole kaheksane buss Mäole. Ja nii edasi....Unisus kestab ja homme olen vist ikka veel imelik.

Elu on huvitav. Võibolla isegi liialt huvitav. Kirjutada saab siis, kui on aega mõelda ja meenutada. Kui on aega pisiajadeks....Praegu toimub nii palju. Olen aru saanud, kuidas üksiolemine on minu jaoks sama oluline nagu hapnik. Seltskonda armastan ka, aga (nagu kõigil niikuinii teada) tasakaalu on vaja. Praegu on asi läinud tasakaalust välja ja ma tahaksin kuhugi üksildusse põgeneda. Ja samas on ümberringi toimuv nii põnev, et ükskõik sellest tasakaalutundest!
Oli naiivne mõte, et jään pooleks nädalaks Tallinna isolatsiooni, aga Tartus on nii palju toimumas, et see mõte tuli küll maha matta. Aga veini ma enam juua ei viitsi!

Nüüd on mul suur dilemma- kas võtta end kokku ja roomata viiesele rongile? Või laiselda edasi ja minna kaheksasele rongile? Või üldse hommikusele rongile ja otse seminari?

5 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Kevad ei peagi veel tulema. Alati on nii, et paar päeva enne minu ema sünnipäeva hakkavad sinililled õitsema ja see sünnipäev on alles aprilli keskel. Nii et harju selle mõttega, et kevad ei ole kohustatudki nii vara tulema. Aja aga oma mantel heaga uuesti selga.
Mulle hakkas just see lumelopp meeldima (õudustega on ka võimalik ära harjuda, kas tead ;)]

bret ütles ...

ma ka enam ei joo nii palju veini (jajah, ma loodan vähemalt).

Anonüümne ütles ...

...mina hakkan siis nüüd veini jooma...

Anonüümne ütles ...

Aga mul on ka alati nii, et paar päeva enne minu emme sünnipäeva hakkavad sinililled õitsema ja see sünnipäev on märtsi viimase kolmandiku alguses :D
Eile aga käisin juba maal ja ohhoo üllatust- sinililled juba õitsevad, küll mitte veel täies lopsakuses, aga siiski, kenasti lumehandege seest paistavad sinised nupsukesed :)

Vein ongi üsna vastik- ärge jooge jah!

bret ütles ...

sinililled???

aga ma jõin, aga aga ja aga mulle see ei meeldinud. tähendab, kõik muu meeldis, aga joogine olla ei olnud hea. ei ole hea. tõepoolest, kui on meeldiv seltskond, siis milleks ometi tarbida alkoholi?