neljapäev, märts 06, 2008

ära

Põgenen. Mitte paaniliselt, vaid organiseeritult. Viisa tellitud, raha vahetatud, kott pakitud, piletid ostetud. Ikkagi on hirmus. Sest natuke ongi nii, nagu Goodmani "Päikesemärkides" L.Carolli tsitaadi abil on välja pakutud. "Ma olen...väike tüdruk". See väike, kohe 22-aastane tüdruk, läheb nüüd üksi üle piiri suurde linna. Jah ma saan G-ga kokku küll, aga ikkagi. See üksi reisimine on nii kohutavalt hirmus. Ja põnev!

Ma ei hakka täna heietama. Tahtsin öelda, et olen nädalavahetusel ära ja telefon on väljaspool leviteeninduspiirkonda. Tagasi tulles olen saand ametlikult aasta võrra vanemaks. Imelik on. See juhtub iga aasta, aga imelik on.

Pilti ei saa panna, mingi error on. Vaadake siit. Aadress reedab reisi sihtpunkti.

2 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Vahva! :) Edu sulle reisil! Saad siis russkava jazõkaad purssida ja samovarist teed juua! Kadestan...

K. ütles ...

head reisi (mitte et sa seda siit muidugi enne tagasitulekut loeksid aga ikkagi:D) ! anna märku kui tagasi :P