reede, oktoober 06, 2006

kiirused


Mingi seletamatu rahutus, ärevus. Kas on see ennustab muutusi või ma lihtsalt ootan muutusi? Piirjooned on veidi ähmased. Ma olen endast veidi ära. Tahakin liikuda meeletutel kiirustel, aga kõik ei lähe nii nagu tahaksin :(

8 ...kaja:

Armilda ütles ...

Ei tea, kas jutust aru saia, aga pilt mulle väga meeldib:)

Anonüümne ütles ...

jah mis ?
pilt on ilus :)
et mis joosta tahaksid siis ve ? :S

Anonüümne ütles ...

taha tiba vähem, küll siis hakkad saama ka :)

Anonüümne ütles ...

oh ma tean ! (a) lenda kuhugi :P lennukiga :D
v6i pane rulluised alla ja hakka k6rgelt m2elt tulema :D piisavalt kiire ?

M. ütles ...

Tasa sõuad, kaugele jõuad.

L ütles ...

tead krissu (anonüümne krissu, tähendab ma eeldan et sa oled krissu), ma panin praegu sellist asja tähele, et sinu kommentaare eristab teistest lisaks õõ-kuutele ja ää-kahtedele ka see, et sa teed enne kirjavahemärki tühiku :)))
"jah mis ?"
"oh ma tean !"
ma olen juba ammu vaadanud et on mingi erinevus su kirjastiilis aga alles praegu tabasin ära :))) oi ma olen nii õnnelik nüüd :)

Anonüümne ütles ...

issver kui lahe t2helepanek :P ma pole ise taibanudki sellist asja :P vau. punkti ette ei tee tyhikut muideks :D

Anonüümne ütles ...

seda ma märkasin ka jah :)