laupäev, oktoober 07, 2006

repsik

Eile oli see tähtis päev (õhtupoolik, öö ja varahommik), kus meie rebatest said täiskarvalised, nagu nad end ise nii identifiteerisid. praegu on küll muljed lausa superhead. Ja mina veel mingi hetk kahtlesin kas minna. Muidugi minna ja kui vaja, siis homme jälle :) tegelikult oli tõesti üle ootuste tore. Meil oli vähe rebaseid(kümme vist kokku), aga seda andekamad ja armsamad nad on. Neile antud üleasanded täitsid nad suurepäraselt -etteantud situatsioonidest loodud etteaste oli nii lihtsalt nii kohutavalt naljakas. Väga andekalt lahendatud kah :)

Ega meiegi nõrgemad ei tahtnud olla ja nii said meie esmakursuslased laulu sisse pandud. Mõned õppejõud kusjuures ka :) Nalja sai palju ja headest ideedest puudust ei tulnud. Eks alkoholi tarbimine käis ikka ka asja juurde. Ma saan üha enam aru, et see on kutsehaigus ja varsti võibolla hakkan minagi seda põdema. Üliõpilased joovad kõik ja kirjandusinimesed seda enam :D Mis veel hullem -ega sigaretidki enam nii võõrad ei ole. see siiski mind eriti ei köida. Ainult natukene kuivõrd kõiksugused pahed on nii inimlikud ja nii köitvad.
Õnneks sain ma peale nalja ka natuke enesekindlust või innutust. Rääksime vanemate ja targematega, kes lohutasid, et ega see kirjandusinimese põli midagi nii hull ei ole. Asi on ikka pigem enda teha - vana tõde, mida
tasub ikka ja jälle üle korrata. Niisiis: varem või hiljem, vabatahtlikult või sunduslikult, võtan end kätte, sest mul on eduks eeldusi küll.

Üldiselt oli see pidu selline nagu ta ikka selles seltskonnas on olnud. Väike olemine, söömine, rebaste "kiusamine" mõned intelligentsemad mõttearendused ja laulude laulmine :) Viimasel on just see eritunnus, mis kõik FLKN-i üritused nii armsaks ja koduseks teeb.Alguses laulavad kõik, eriti Jaanika :) ja millalgi siis, kui paljud on juba läinud ja päris vaikseks on jäänud, võtab keegi kitarri ja
hakkab toredaid rahvapäraseid laule laulma :)


Mõned pildid ka :)
(Üle nelja kahjuks minu programm ei luba panna) Posted by Picasa






EDIT:
ülejääk siin

repsik
Apr 10, 2006 - 49 Photos

2 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Niiägge!
Mnjh, läheb veel mitu hiad aastat, enne kui meie saame vetirebaseid ristima hakata.

Anonüümne ütles ...

ma usun ka et oli äge, aga rohkemat ma öelda kahjuks ei oska :(