pühapäev, oktoober 22, 2006

laisad päevad

Mul ei olegi midagi öelda. Nädalavahetus oli lihtsalt suur laisklemine. Oi, ma nautisin seda, sest peale seda vaheeksamit pole ma eriti virgas tujus. Siiamaani ei ole. Enam vist ei saagi :D

Nädalavahetuse moto oli: There's no place like bed. Passisingi siis teki all ja lugesin (mitte kohustuslikku materjali) vahtsin Liisi arvuti taga istumas, vegeteerisin niisama. Mõnus oli.
Raske oli jälle mõistlikuks muutuda. Niisiis läks asi nii hulluks, et tõmbasin arvutisse jälle mingeid mänge. Seekord autodega kihutamisi. Kahjuks on need aga demod. see tähendab, et nad on lühikesed ja tüütavad ruttu ära, mis on hea, sest ma olen juba niigi liialt arvutifriik (noh, iseenda jaoks kindlasti)

Noh, ei ole elu :D Alati võiks sel puhul ju lihtsalt jooma minna, aga ega seegi eriti ei meelitanud. Esiteks kõmbi kuskile kesklinna, siis joo end rõõmsaks, siis longi jälle koju ja näe rahutukstegevalt imelikke unenägusid. Eh, küll ma järgmine-ülejärgmine nädal joon. või siis kui tuju tuleb :D Mis meestesse puutub, siis neid mul lihtsalt ei ole. Muidu saaks ehk veidi nalja.

Isegi filmidega ei saanud nalja. Vaatasime seda paljureklaamitud Break-upi. Ei midagi! Täiiieeeestttiii mõttetu. eelmine lause veel ruutu panna. Noh, paar lõbusat kohta ehk oli ka...
Täna vaatasime scary movie 3. Ausõna, see oli märksa parem :D Vähemalt oli irooniat kuigi üle vindi keeratud stseenid käisid mulle närvidele. Kalafilmi vaatasime ka. Nemot. Polnud viga, vähemalt oli südamlik.

Hmm, ja muud ei olegi. Ainult unenäod. Katsetan jälle seni kuni ära tüdinen selle lucid dreaminguga. Sel on kummalised mõjud: esiteks võtab mul magamajäämine meeletult kaua aega, teiseks ärkan keset ööd üles, kolmandaks nägin üht väga veidrat und, mis oli väga segane, aga mille sisu oli see, et mina nägin unes kuidas üks mees nägi unes et ta näeb und :D Ja mingi hobuseverega inimeste veristamine oli ka :D:S

Veel nägin unes salapärast T-d. Mida täpselt, ma kahjuks ei mäleta. Ainult seda, et ta nägi hästi kole ja väsinud välja. Siis nägin veel unes, et A (see mu nn iidne eks) oli abiellunud, kolinud mingisse Eesti väikelinna ja pannud reiti oma pulmapildid :D Kummaline...

5 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

mison lucid dreaming ? tahan kaa veidraid unen2gusid :D

Anonüümne ütles ...

kas sul neid siis niisama ei olegi?

Anonüümne ütles ...

voodis on mõnus küll jah, kuigi ka see meeldib mulle juba üha enam ja enam et me pidevalt voodist välja kukume :P

Anonüümne ütles ...

vahest on imelikke kaa, aga seda juhtub nii harva. yhes viimases n2gin ma et olin losti saarel aga lost oli 'segatud' mingi tulnuka-teemaga ja mina pidin uurima imelikke putukaid mis surnute verest 'tulid'. ja siis yhte siukest k2rbest n2pus hoides 2rkasin ma yles ja tegelikkuses k6distas mul 2mblik s6rmede peal - niiet k6ik oli 2mbliku syy :D

aga yldiselt n2en ma tavalisi asju unes

greta ütles ...

noh ,pane google'sse lucid dreaming ja saadki teada. LÜhidalt: see on teadmine, et näed und ja une kontrollimine endale meeldivas suunas. Oled ise oma undede režisöör :D

voodist me kukume jah pidevalt välja