laupäev, oktoober 07, 2006

väike märkus

kirjutasin ühe kirjutise. esseeks on seda vist palju nimeada. Toores on ta ka, aga ma pean eneses tekitama harjumuse iga päev natuke ka mõtlemistarendavalt kirjutama. Ma loodan, et mu üllad plaanid ei luhtu. Minust peab ju lõpuks midagi saama ka- paratamatult on see seotud just kirjutamisega See asub siin

3 ...kaja:

M. ütles ...

Väga cool! :)
Jätka samas vaimus!

L ütles ...

mina tegelikult ainult sirvisin seda, aga kuna see sisaldas nii anu saagimit kui ka oksmaad, siis pidi see ikka väärt teos olema küll :DDD
ja meenutas küll koolikirjandit nagu sa isegi arvasid...

Anonüümne ütles ...

issand kui pikk see oli :S aga hea !
anu saagim mulle ei meeldi ja muud t6usikud kes kuulsuse jaoks lollusi teevad vms on tyhised. aga nojah, ma kriitik kaa :D