neljapäev, oktoober 26, 2006

olen homme parem?

Eile käisin ma kirjandusõhtul Tampere majas. Publik oli väike, aga ma olengi harjunud sellega, et kirjanduslikud arutelud just masse ligi ei tõmba. Mõnes mõttes ongi hea, sest nii on ruumis intiimsem õhkkond. Kuulasin rõõmuga ja mõtlesin taaskord sellele, et peaks seesugustest üritustest rohkem osa võtma. Isegi lihtsalt inimeste omavahelise arutelu kuulamine tekitab nii palju mõtteid, annab inspiratsiooni. Jutt hakkab kohe väga-väga hästi jooksma :)

Pole siis ime, et ma koduteel, mis meil Piretiga suures osas ühine aina rääkisin ja rääkisin. Ma tahan ka tubliks saada - kuskile mõne arvustuse kirjutada näiteks. Oleks ehk juba aeg välja selgitada, kas ma olen kirjanduslikult targaks saanud. Ja jälle vana tõde - kõik on kättevõtmise asi. Aga neid käes olevaid lõpetamata asju on praegu nii palju ja vaba auku eriti kuskilt ei paista. Irooniline, aga tõsi on see, et kui olekski vaba auku, siis see saaks täidetud interneti ja muu säärasega, mis vist eriti konstruktiivne tegevus ei ole. Reaalselt mõeldes on ju võimatu kogu aeg midagi tarka teha- ma ei ole geenius(vist) Teine reaalsus on aga see, et kõik on saavutatav kui vaid tahet on. Mina olen pikk ülessoojeneja. Kui ma paar kood soigunud olen, siis lõpuks hakkan tegutsema ka. seega räägin kirjutamisest võimalikult tihti, et lõpuks ka tegelikult kirjutama hakata. (Muidugi mõned luuletused, aga need on pigem endale)

Tegelikult olen ma praktilisest elust nii kaugel. Ma tõesti ei tea, mis minust saab. Hullem on, see et ega ma eriti ei muretse -midagi ikka saab. Millal ma siis veel elu nautida saan kui mitte praegu, kus olen noor ja vaba. Ma olen küllaltki teadlik, et varem või hiljem selline elu lõppeb. Tööinimese või lausa tööorja elu on raske. Hea, et mul on veel võimalus loengute asemel magada ja nädalavahetust neljapäevaga alustada. Oi, ma tõesti naudin seda elu ja naudin ka õppimist. Ja õppida on veel nii palju, õnneks terve elu :)

Kirjandus on minu ala :P Tore, et saatus mind siia suunas. Kui ma täiesti alguses olin pigem vaimustuses maailmakirjausest, siis üha enam hakkab mulle meeldima meie oma eesti kirjandus. Siin on palju põnevat, aga paljud sellest ei teagi. Ometi on just eesti kirjandus kõige lähedasem siin elavatele inimestele?

Mis muudesse tegevustesse ja toimetustesse puutub, siis mul autokoolis sõidueksam. Ma ei pabistanud üldse. Täna hommikul hakkas juba veider tunne tekkima. Kõige hullem on autot juhtides just ebakindlus. Loodan, et kui ma peaksingi veidi närvi minema, jään enesekindlaks. On muidugi rumal hakata sellest eksamist kirjutama enne kui see läbi ei ole. Äkki läheb halvasti? Ometi ma rikun täna seda ebausust tingitud reeglit. Ehk annab enesekindlust juurde? Appi, unustasin just külgparkimise tehnika ära :(

4 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

t88inimese elu ei ole yldse raske kui t88 meeldib :)
mina isiklikult(ebatarvilik s6na kuna mina kirjutan ju) arvan et 6ppimise-elu ja pangalaenudega toimetulemine oleks minu (j2lle ebatarvilik?) jaoks palju raskem kui mingit krediitkaarti maksta.
aga tore et te teistmoodi suhtumisega olete :)
nael kummi vms.

Anonüümne ütles ...

Greta, ma imestan, kui sarnased mõtted jälle! Ülikooli astudes mõtlesin samuti maailmakirjandusele, nüüd olen ikka päris kindel, et ka magistris (mis on tegelikult omaette teema) õpin/õpiksin edasi eesti kirjandust. Kahtlemata. Maailmakirjandusega tegelejaid on niigi palju- üle maailma, aga kes eesti oma elus siis hoiab, kui mitte meie?

Aga mis tegelikult saab, ei tea. Kuni päriselu pole näkku lahvatanud, ei saa ka täit pilti, mis endast saama hakkab. Kui tahta jääda eriala juurde, tuleb sellega vist juba praegu tegeleda- mitte just kirjutada, pigem palju lugeda, kuulata, vestelda...

Teooria on alati nii ilus tegelikult. Õnnek on praktika alles mägede taga.

Anonüümne ütles ...

Ma tahtsin mainida nende kirjandusõhtute kohta. Tõemeeli soovitan neist kujundada järjepidevamat tegevustikku. Sest need on alati täpselt nii imelised. Nii Kirjanduse Majas kui ka Tamperemajas. Eriti kui proua Tartu Vaim kohal on. Ja ta on alati, ilmselt oli ka sel korral, see proua. Mul on igatahes alati emotsioonid laes pärast neid külastusi. Ja kõrgel püsivad nad kaua, ka tekkivad mõtteringlused on olulisel määral omapärased. Võimalik, et olen liigkergesti vaimustusse sattuv. Aga ehk see olegi ka märk sellest, et eriala on südames. Soojalt. Soovitan :)

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post:amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.