kolmapäev, november 01, 2006

kaks filmi

Kaks filmi, mõlemad jäid nii hinge. Ängistavad ja tumedatoonilised, aga milline muusika! Miski igatahes mõjus nii võimsalt, et nüüd nädal-kaks hiljem on nad ikka veel nii sügavalt mu mõtetes. tahtsin midagi öelda, aga ei oskagi. Ängistavad filmid, aga neiski on mingisugune vabakssaamine, lootus ja leppimine. Ja milline muusika!

Trois coleurs: Bleu (1993)



Crash (2004)


2 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

Tõeliselt ärngistav ja üldsegi mitte head videod vaatamiseks. Tekitavad masendust, eriti see esimene... Nii kuri muusika oli ka sinna pandud :S Pähh, vaatasin mõlemad lõpuni.

Esimesena vaatasin Crash'i. Nagu ma aru sain oli see filmi tutvustav video, iseenesest võiks ju see film hea olla ja selle kohta ei ole mul ühtegi halba sõna :D

Aga see esimene video... ma ei suutnud ära oodata, millal see läbi saab. Liiga masendav minu jaoks... Uhh... külmavärinaid tekitav :S

Anonüümne ütles ...

aga crash oli küll hea film jah, seda vaadake kindlasti!