kolmapäev, november 22, 2006

Päikesekiired pimeduses

Vabandust, et kui pealkiri liigpoeetiline sai, aga pealkiri peabki olema põnev :) Ehk on sisugi liigemotsionaalne, aga lugege edasi. ehk andestate :)
Päikesekiiri mu elus õnneks on. Päikesekiired on mu kullakallikesed, kes mu elu ja olu märksa kergemaks teevad. Eriti sellistel aegadel nagu praegu. Tuleb tõesti tunnistada, et ilma sõpradeta oleksin ma ammu kadunud hing. On Liis kellega saab õhtud läbi lolli mängida ja poole ööni itsitada.
Vahel kiusan Liisi, esinen talle, siis kallistan, siis kiidan. Minu naine, minu kullake. On Doris ja Minni, kes mind loengu eel hoopis kohvikuse kutsuvad. Dorisega saab alati nalja, itsitame ja oleme sarkastilised vaheldumisi. Pole vist kohvikut tartus, kus me liiga kõvasti naernud ei oleks(enamasti ikka mina olen süüdi). Täna jälle. Saab koos elu üle viriseda ja looderdada. Minnigagi saab nalja kuhjaga. Abivalmis ka :) On Helika, kes on enamasti üdini positiivne ja mu masendust alati leevendada suudab. Tema jutuvada on tore, tema amburlikkus lööb sageli välja ja jälle nalja päris palju :) ideaalne matkakaaslane ka :) On Krissu, kes on küll kahjuks viimasel ajal ainult nimi arvutiekraanil, aga seda armsam ja toredam, kui ta füüsiliselt lähedal on. samamoodi lõbus ja mõnusa kiiksuga :P Krissu ütleb otse ja see teeb tuju heaks. (kui õppida muidugi asju mitte isiklikult võtma) iirimaal oli nii tore eesti keeles vadistada ja ikka itsitada :)
Tiina on ka kullake, veidi liiga kaugel kahjuks. Igatseme Liisiga Tiina suuremeelseid šokolaadikoogikülastusi, tema tähelepanu osaliseks saada oli au :D Samas, eks saime natuke lõõpida ka Tiina kallal. Tiina on lihtsalt Tiina. tõeline Lõvi :D
On ju veel ka Piret, mu kaunilokiline kursaõde. Räägime enda meelest hästi tarka ja haritud jutu. Sageli me muidugi kahtleme oma jutu väärtuses, aga õnneks on meil abistav eneseiroonia :)

Teid kullakesi on päris palju. Kõiki ei jõua nimepidi nimetada, aga olulised olete mulle ikkagi, sest igaühes on midagi, mis mu elu rikastab. Lihtsalt juba oma ainulaadsusega :)

Mul on must masendus, mis vabandab muidugi ideaalselt minud logardlust :), aga kui poleks teid, siis ei saaks ma sellest masendusest kunagi välja.

Aitäh, et olete olemas. Tuhat kallit kõigile!

4 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

see on yks nendest sydamesse-tungivatest ymber-nurga armastus-avaldustest siin jah ? :P
v2ga armsalt kirjutatud, ma olen endale saadud iseloomustusega kohe ylirahul ja armastan sind nyyd veel rohkem ;) varsti l2hen l6hki.
oi ma panen j2lle segast vist. Point on see : ma armastan sind kaa v2ga v2ga v2ga(vkaksga?) ja oled ylikallis, ja varsti saan ma sind valusaks kallistada :D

Anonüümne ütles ...

tuhat kallit sullegi musirull!

Anonüümne ütles ...

See on super armas sissekanne :) Sa suutsid sellega teha mu päeva helgemaks :) Masendust leevendada :)

Ka mina armastan sind kallike :) Ja kõiki teisi kallikesi armastan ma muidugi ka :) Ja Krissu, sind ootan pikkisilmi :)

Musi-kalli-pai :)

Anonüümne ütles ...

oi, ma armastan teid veel veel veel
ja eriti tore kui ma teil ka elu veidi helgemaks teen (a)