esmaspäev, november 27, 2006

nädalavahetus sai kiiresti otsa

Olen Tartus tagasi. Nädalavahetus kulus veel kiiremini kui tavaliselt. Reedest ma suurt midagi ei mäleta. Oli kodune olemine, lugesin veidi raamatut ja viitsin niisama aega. Siis saatsime Liisi täditütra Laura linna, passisime veidi raamatupoes ja tulime tagasi.
Laupäeval pole ma väga ammu niiiii vara tõusunud. kell helises pool kaheksa. Mul oli vaja ARK-i minna. See tähendab aga tunniajalist jalgsimatka. Sain ilusti üles, õigel ajal liikuma. Marssisin mööda tühje ja ilusaid varahommikusi tänavaid. Mõnel pool juba toimetati ka :) Jõudsin ARKI-i kohutavalt vara, passisin inimesi ja kella. Siis läksin eksamiklassi ja tegin oma teooria ära. Mitte hiilgavalt, aga viga ka pole. eriti kuivõrd ma üldse õppida ei viitsinud :D Siis matkasin mööda Turu tänavat bussijaama poole. Jõudsin kohale, varsti istusin bussi ja asusin Tallinna poole teele.

Õhtul läksime teatrisse. Draamas näidati "Kuu aega maal". Täitsa meeldis.Lugu ise oli klassikaline, vb isegi veidi klišeeks kalduv vene lugu. Olen näinud ka paremat, aga lavastus oli siiski väikese põneva kiiksuga, mis hästi meelde jäi. nalja sai, kostüümid olid iluad ja nagu ikka, jäi mulle hästi meelde lavakujundus- väga mõjus oli. Teatris nägin ma muide Britat :) Brita on minu teatrihaldjas vist - juba mitmendat korda näen enne etendust just teda :)
Meie kunagist kursaõde Viivet nägin muide ka. Vilksamisi peale etendust tänaval. Väga ahju, et ma temaga vestelda ei saanud. Oleks olnud huvitav teada, et mida ta sisi teeb ja kuidas läheb.

Muidu oli unine nädalavahetus. Kui veel midagi oli, siis külaskäik venna juurde. Vaatasime veel ilusat ja imenunnut Annat, kes naeratas ja kilkas, sõime võileiba ja... siis ma juba rongi peale kiirustasingi. napilt jõudsin. Justnagu mõnes filmis jooksin rongi poole. Tablool vilkus juba "VÄLJUB" ja kustus siis ülsegi. Jooksin ja pingutasin. Oleks tobe olnud maha jääda. Õnneks jõudsin! :) Rongis avastasin ma, et muidugi olen ma oma pangakaardi koju unustanud :) Eks nüüdki peab Liis mind, hädalist, aitama.
muidu midagi eriti ei juhtunudki...

0 ...kaja: