teisipäev, november 07, 2006

No tere talv!

Lumi on maas, nagu teada. Lume all on jää, mis on loogiline - enne olid ju lombid. Loogilist mõtlemist ei ole, ainult oma nahk on. Eile astusin ühika uksest välja ja käisin külili. Umbes kaks tundi hiljem asutsin von Bocki majast välja, kõndisin paar sammu ja käisin külili.


Nüüd on lörts.

8.11:
ei jää kaks kolmandata. Täna hommikul tahtsin ruttu rohelisega üle tee kalpsata, aga kurvis käisin kummuli. Oleks siis valge lumi. Oh, ei räme sopp. Nii ma siis läksingi kooli katkise ego ja poriste püstega :D

8 ...kaja:

Anonüümne ütles ...

vot see oli naljakas - kompositsioon siis mitte see et sa kyllili k2isid.
teksti lyhidus teeb asja kuidagi omap2raselt huvitavaks....tatataa..k2isin kylili..tatataa..k2isin kylili :D
ma ei naera sinu yle, ma naeran olude yle :S

l8rts on p2hh.

Anonüümne ütles ...

lörts on jah pähh!
muud ma ei ütlegi

HL ütles ...

Lörts on ju nii tore, saad ühikast välja kuivade jalgadega, kooli jõudes on jalad märjad. Märjad jalad on ju nii tore tunne :D :D :D :D

Eriti tore on veel, kui "lume" peal trampida ja teisi pritsida :D

HL ütles ...

Lasteaed... ausõna (see käis minu eelmise kommentaari kohta :D) :D :D :D

Anonüümne ütles ...

Lörts sakib.
A eila panin mina ka vet-maja ukse ees mõnusa spagaadi maha. Vedas, et keegi ei näind :P

Anonüümne ütles ...

Täna enam ei ole lund. Kummaline. Kolm päeva tagasi oli temperatuur kahekümne kraadi võrra madalam. Millised hüpped! Stabiilsus puudub absoluutselt igas sfääris. Aga lumega on linnas üldse lood halvad mu meelest. Lumi on valge ja ilus linnas ainult sel hetkel, mil ta sajab. Juba järgmisel hetkel muutub ta koledaks pruunikaks ja rikub kogu idülli. Ja siis tulebki soov minna kaugele, kus on valge lumi, või et see kole lumi ära kaoks.

Anonüümne ütles ...

:D ma oleks koju riideid vahetama jooksnud :D

greta ütles ...

nii hull ei olnud...
pealegi, niigi oli kiire